  • Data: 2016-10-02 15:32:40
    Temat: Re: Transmisja danych - low energy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 października 2016 15:03:29 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niemirowski
    napisał:

    > Nadal 200 PLN to niewiele, szczególnie za 20 punktów. A adresów IP są
    > miliony :)

    200pln to za same esp plus bateryjka :)
    Pewnie trza by dolozyc drugie tyle za jakieś uC...
    Adresów są miliony ale to ktos tam wyżej narzekał że tych 255 może zabraknąć więc
    zakładam że myślał pewnie o okolicy 200 sztuk punktów. A wtedy 200szt x te 20pln.
    robi 4kpln :)

    Tak se tylko szacuje bo wiem że w praktyce tych punktów trzeba sporo mniej ale tak
    czy siak to kwoty od 500pln wzwyż za same czujniki plus druciarnia.

    Wlasnie wrocilem z obchodu mojego 1 wire. Niektóre czujniki zwracaja blad crc a
    magistrala sie nie wykrywa (w sensie nie można zrobic odpytania co na niej aktualnie
    działa)...

    No i moje pracowicie zebrane rrd na malinie sie źle zdumpowały i teraz szukam sposobu
    na odzyskanie 3 lat danych...