  • Data: 2016-10-02 15:36:02
    Temat: Re: Transmisja danych - low energy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 października 2016 15:16:29 UTC+2 użytkownik Cezar napisał:

    > W "normalnym kraju" do ?100 nie ma się co martwić o cło a zwykłe
    > przesyłki pocztowe dochodzą w 8-14 dni.

    To ten normalny kraj gdzie nadal normą są dwie wylewki osobno na ciepla i zimna wode?
    Ewentualnie wylewka jest jedna ale na przód rąk leci zimna a na tył rąk gorąca?

    ;)

    tak tylko sie podśmiewam, każdy kraj ma swoje felery :)

    sugestie że 255 adresów ip w lokalnej podsieci to moze byc malo) juz mamy 200pln.

    > Dla 20 punktów bym się nawet nie zastanawiał. Przy 2000 pewnie tak.
    > NRF24L01+ są tańsze ale trzeba wymyślać protokół, dodać jakiś uC i
    > budować odbiornik. Ewentualnie można się pobawić w emulację BT
    > https://github.com/floe/BTLE

    Ano.
    Ale z doświadczeń własnych wiem że czasem lepiej cos po kabelku zrobić, czasem po
    wifi a czasem starczy karta sd.
    A czasem po IP by sie chcialo kamere miec i obrazki zrzucać...

    > Sam swoje home automation zrobiłem na 1-wire bo miałem możliwość
    > położenia kabli w scianach - inaczej bym się w to nie bawił.

    > Ano zobaczymy. Atlantis potrafi sobie komplikować życie... :-)

    Ale przynajmniej jest sie wtedy czym na grupie przerzucić :)