  • Data: 2015-10-12 20:53:43
    Temat: Re: Transmisja trzecim przewodem przy 230V
    Od: g...@s...invalid (Gof) szukaj wiadomości tego autora

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Trzeba było kupić 4 albo 5 przewodowy.
    > Może połóż obok zwykły kabel telefoniczny albo skrętkę Ethernet i będziesz
    > mógl puszczać co chcesz.

    Mam 100m kabla telefonicznego i jakieś kilkudziesięciometrowe skrawki
    skrętki, ale to nie o to chodzi. Podchodzę do tego trochę ambicjonalnie,
    mam pewien opór związany z odpuszczeniem tematu i obejściem go przez
    skrętkę czy radio :) Jakaś część mnie mówi, że to jest realizowalne.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/