    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Transmiter HDMI + rozdzielacz
    Date: Wed, 31 Jul 2019 20:33:07 +0200

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > To tak jeszcze z ciekawosci - podlacz jedno urzadzenie, i w trakcie
    > dzialania podlacz drugie do rozdzielacza.
    > Fonia zniknie ?
    >
    > Choc nie podejrzewam, abys robil inaczej.

    Nie pamiętam już jak robiłem to wczoraj, bo za dużo było tych
    kombinacji. Po Twoim poście zacząłem sprawdzać. I stał się cud, ale nie
    taki całkowity, o czym później. Zadziałało na obu TV. Ale nim to się
    stało to nie wygladało to obiecująco, bo: podłączyłem rozdzielacz do
    dekodera, do niego podstawowy TV. Gra. Podłączam do drugiego wyjścia
    rozdzielacza drugi kablel HDMI - cisza i ciemność na podstawowym TV.
    WTF? Podłączam drugi koniec kabla do transmitera HDMI - świeci i gra.
    Włączam zasilanie transmitera nadajnika. Wszystko hula na obu TV. Czy
    jest tu możliwa taka magia, że kolejność podłączania przekłada się na
    działanie, bądź jego brak?

    Wracając do cudu. Wyłączam podstawowy TV (dla uproszczenia będę je dalej
    nazywał TV1 i TV2), fonia znika na drugim. Włączam TV1 i nie ma fonii na
    obu :/ Bardzo kapryśny ten układ, kompletnie nieprzewidywalny. Od
    momentu wyłączenia TV1 fonii nie mam na obu TV. Te wszystkie szopki z
    fonią dotyczą tylko HDMI. Przez RCA fonia jest nieustająco. Zdurniałem.
    Jakieś pomysły?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675