    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Transmitter FM
    Date: Wed, 8 Aug 2018 09:33:43 +0200

    W dniu 07.08.2018 o 16:59, Budzik pisze:
    > Może ktoś polecić dobrej jakości transmitter FM pod zapalniczkę do auta?

    Zapomnij. Miałem kilka i doprowadzają człowieka do szału resetując się
    po zaniku napięcia, gdy wtyczka się poruszy albo przy wyłączeniu silnika.
    Ja sobie poradziłem dorabiając do radia kabel zakończony wtyczką mini
    jack. Takie wejście AUX typu zrób to sam. Działa to bezbłędnie, tyle, że
    telefon jest uwiązany kablem. Regulacja głośności jest tylko na
    telefonie, a w radiu trzeba ściszyć na minimum. No i kabel trzeba dać
    możliwie krótki i z dobrym ekranem, bo inaczej robi za antenę i łapie
    zakłócenia od alternatora, wtrysków itp.
    Jacek