  • 1. Data: 2018-08-07 16:59:56
    Temat: Transmitter FM
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Może ktoś polecić dobrej jakości transmitter FM pod zapalniczkę do auta?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 2. Data: 2018-08-07 18:22:28
    Temat: Re: Transmitter FM
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-08-07 o 16:59, Budzik pisze:
    > Może ktoś polecić dobrej jakości transmitter FM pod zapalniczkę do auta?

    nie.

  • 3. Data: 2018-08-07 18:46:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-08-07 16:59, Budzik wrote:
    > Może ktoś polecić dobrej jakości transmitter FM pod zapalniczkę do auta?

    Zależy czego po nim się spodziewasz. Czy ma być wygodnym odtwarzaczem
    MP3 czy po prostu nadajnikiem sygnału z wejścia analogowego.

    Do tego drugiego nada się każdy. Sporo lat temu kupiłem taki i działa,
    dźwięk ma przyzwoity, tyle że wtedy był 7 razy droższy:

    https://allegro.pl/transmiter-fm-lcd-sd-mmc-usb-ipod
    -mp3-mp4-og15a-i7308963218.html

    Nie nadaje się do wygodnego słuchania MP3, chyba że lubisz słuchać
    wszystko jak leci.

  • 4. Data: 2018-08-07 19:20:39
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Do tego drugiego nada się każdy. Sporo lat temu kupiłem taki i działa,
    > dźwięk ma przyzwoity, tyle że wtedy był 7 razy droższy:
    >
    > https://allegro.pl/transmiter-fm-lcd-sd-mmc-usb-ipod
    -mp3-mp4-og15a-i7308963218.html

    Miałem chyba ze cztery albo i pięć transmiterów - kupionych chinoli na
    allegro jak i markowanych. Wszystkie o kant dupy się nadawały pod kątem
    jakości dźwięku, wygody uzytkowania i co gorsza działania w samym
    gnieździe. Ciągle traciło to kontakt i resetowało się.

    szkoda nerwów

  • 5. Data: 2018-08-07 22:45:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Aug 2018 18:46:32 +0200, Uncle Pete napisał(a):
> [...]
    -mp3-mp4-og15a-i7308963218.html

    > Nie nadaje się do wygodnego słuchania MP3, chyba że lubisz słuchać

    No wlasnie. Ten tak na oko ma wyswietlacz tylko numeryczny.
    Inne w takiej samej obudowie maja graficzny i pokazuja tytul.
    Czesc obsluguje katalogi na karcie, czesc nie.
    A nie odroznisz ktory jest ktory :-(

    Z wad podobnego - ciut za mała moc ma, i radiostacje go zaklocaja.
    No i jak sie jedzie przez kraj, to czasem trzeba zmienic
    czestotliwosc, bo lokalny nadajnik silny..

    J.

  • 6. Data: 2018-08-07 23:57:14
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > No wlasnie. Ten tak na oko ma wyswietlacz tylko numeryczny.
    > Inne w takiej samej obudowie maja graficzny i pokazuja tytul.
    > Czesc obsluguje katalogi na karcie, czesc nie.
    > A nie odroznisz ktory jest ktory :-(

    Przegapiłem, że wyświetlacz ma inny - mój ma graficzny, pokazuje tytuł,
    ale nie obsługuje katalogów.

    > Z wad podobnego - ciut za mała moc ma, i radiostacje go zaklocaja.
    > No i jak sie jedzie przez kraj, to czasem trzeba zmienic
    > czestotliwosc, bo lokalny nadajnik silny..

    Chyba problemem jest, że antena odbiornika jest na zewnątrz i trochę za
    daleko od transmittera, zwłaszcza jeżeli gniazdo zapalniczki jest na
    dole. Ustawiłem na ostatnią częstotliwość w zakresie i prawie nigdy
    żadna radiostacja go nie zakłóca.

  • 7. Data: 2018-08-08 07:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

> [...]
    -mp3-mp4-og15a-i7
    > 308963218.html
    >
    > Nie nadaje się do wygodnego słuchania MP3, chyba że lubisz słuchać

    Ma być sposobem na to aby słuchac radia internetowego w samochodzie.
    Wiec tylko sposobem na polaczenie komorki z radiem, sama obsługa tego CO
    słucham zostanie po stronie komórki.

    Kumpel poleca xiaomi roidmi 3s - mowi ze fajnie działa, tyle ze zepsuł mu
    sie po pol roku... :))
    Natomiast rzeczywiscie twierdzi ze troche sie nameczył zeby znaleźć falę,
    która nie bedzie zakłócana przez radio.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 8. Data: 2018-08-08 08:15:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Aug 2018 19:20:39 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > jakości dźwięku, wygody uzytkowania i co gorsza działania w samym
    > gnieździe. Ciągle traciło to kontakt i resetowało się.

    Można kupić bardziej profesjonalny:
    http://www.sp6huk.com/

    --
    Marek

  • 9. Data: 2018-08-08 08:26:34
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ma być sposobem na to aby słuchac radia internetowego w samochodzie.
    > Wiec tylko sposobem na polaczenie komorki z radiem, sama obsługa tego CO
    > słucham zostanie po stronie komórki.

    Pieniądze jakie zmarnujesz na eksperymenty z transmiterami fm wydaj po
    ptostu na tanie radio z bt. już nawet chińczyka :)

  • 10. Data: 2018-08-08 08:48:32
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-08 o 08:26, sirapacz pisze:

    > Pieniądze jakie zmarnujesz na eksperymenty z transmiterami fm wydaj po
    > ptostu na tanie radio z bt. już nawet chińczyka :)

    Właśnie. Od razu zyskasz zestaw głośnomówiący.

    Ma to jedną wadę. Zwykle mam z różnych względów wyłączony BT w telefonie
    i zapominam włączyć jak jadę samochodem. Przypominam sobie o tym jak mi
    telefon w kieszeni zadzwoni :(