  • Data: 2010-06-14 12:53:13
    Temat: Re: Transoptory albo inne "couplery" do urządzeń medycznych
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > te adnotacje bywaja rozne, a ja jestem ciekaw czy mozna je zlekcewazyc
    > "na wlasna odpowiedzialnosc", czy nie mozna ..

    Wiesz, urządzenie ma przejść badania i tyle... To jest jak z CE -
    nieważne, czy do swojego urządzenia wsadzisz podzespół z CE czy bez -
    urządzenie w całości ma przejść badania....

    > Transfomator izolacyjny do peceta ?
    > I pokryc calosc plastikiem izolujacym

    No właśnie trafo izolacyjne to trochę duży i ciężki sprzęt. Chodzi
    właśnie o to, że sygnał z USB idzie na FT232 i dalej mam 5V, TxD i RxD.
    Potrzebuję to odseparować ;)... do zasilania są przetwornice "medyczne",
    tzn. zapewniające 4kV i odpowiednie odstępy, np.
    http://www.tracopower.com/Reinforced-I-O-Isolation.2
    11.0.html
    i szukam czegoś do separacji TxD i RxD...

    > A najprosciej .. twierdzic ze to nie jest urzadzenie medyczne ? :-)

    Tak, najprościej, ale wtedy tracisz klientów, bo ktoś, kto tego używa do
    diagnostyki, musi używać sprzętów medycznych...

    Konop