  • 31. Data: 2009-07-15 19:48:34
    Temat: Re: Transport motocykli UK - PL
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 15 Jul 2009 21:43:47 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Twoja slaba zaczepka mnie nie rusza Gildoru. Postaraj sie bardziej :)

    Jak mawia moja żona, NUSB* :D

    *NieUmieszSięBawić

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 32. Data: 2009-07-15 19:55:34
    Temat: Re: Transport motocykli UK - PL [NTG]
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eskimos" :
    > No dobra, ale jak kogoś stać na nowego Sprintera, czy nowe T4, czy
    > jakiegokolwiek innego nowego, komfortowego busa przyzwoitej klasy, to
    > nie będzie bujał się do Londka i nazad za 1000zł zysku po odliczeniu
    > _wszystkich_możliwych kosztów.

    No nie kazdy kto jezdzi "nowym Sprinterem, czy nowym T4" (tak na marginesie
    to nie ma nowych T4 juz od kilku lat ;-) to znaczy, ze to jego ten Sprinter
    jest ;-)

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 33. Data: 2009-07-15 20:01:42
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" :
    > O nie. Przyzwoitym busem (np T4) jedzie sie lepiej niz osobowka.

    Mialem okazje troche T4 pojezdzic i jakkolwiek musze przyznac, iz jest to
    bardzo fajne auto to jednak z tym "lepiej niz osobowka" to bym nie
    przesadzal.
    Tym bardziej, ze sa osbowki i osobowki ;-)

    > Fakt ze jednym strzalem udalo mi sie zrobic 2500km i od tego czasu uwazam
    > ze to glupota ktorej nie powtorze.

    No to niezly wynik.
    Zdarzalo mi sie robic 2kkm dostawczakiem i to juz tez zdecydowanie madre nie
    bylo.

  • 34. Data: 2009-07-15 20:06:34
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 15 Jul 2009 21:55:34 +0200, "magnes" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > to znaczy, ze to jego ten Sprinter
    >jest ;-)

    Cudzym bym za tałzena tez nie pojechał ;)

  • 35. Data: 2009-07-15 20:24:12
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Eskimos" <e...@t...pl> wrote in message
    > Cudzym bym za tałzena tez nie pojechał ;)

    Eeee... cudzym T5, albo Sprinterem to bardzo chetnie byl walnal;)

    Zdazalo mi sie jako zmiennik.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 36. Data: 2009-07-15 20:26:35
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 15 Jul 2009 22:24:12 +0200, "Ivam"
    <f...@-...fm> wrote:

    >Zdazalo mi sie jako zmiennik.

    Kłamiesz. Zmiennicy jeździli dużym fiatem.

  • 37. Data: 2009-07-15 21:00:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Eskimos pisze:

    > Jak mawia moja żona, NUSB* :D
    >
    > *NieUmieszSięBawić

    To wtedy gdy ja zastales z sasiadem ? ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 38. Data: 2009-07-15 22:12:05
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kocyk" napisał w wiadomości

    > moze pojechal zobaczyc stounhendz, bo poprzednio nie zdazylem, i
    > takietam.

    Stonehenge - nie warto.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 39. Data: 2009-07-16 08:04:32
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Eskimos wrote:

> [...]
    > jakiegokolwiek innego nowego, komfortowego busa przyzwoitej klasy, to
    > nie będzie bujał się do Londka i nazad za 1000zł zysku po odliczeniu

    Firmowego moze miec, nie?
    K.14.

  • 40. Data: 2009-07-16 08:05:07
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    magnes wrote:
    > Użytkownik "kocyk" :
    >
    > A po co Ci nastepny? ;-)

    No jak to, na czesci. Przeciez to land rover:)
    K.14.