    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trójkołowiec lekki
    Date: Tue, 22 Oct 2019 22:48:35 +0200
    <d...@g...com>

    On 2019-10-22 22:14, Zenek Kapelinder wrote:
    > Fajny ten trybeco ale żeby był użyteczny trzeba mieszkać na poziomie ulicy. 32 kilo
    to wyzwanie zeby wtargac na drugie piętro. Poza tym on nie spełnia warunków jak dla
    hulajnogi i jeżdżenie nim wszędzie będzie niemożliwe. Czyli fajnie wygląda bo
    uzytecznosc gorsza niż hulajnogi. Siodełko do mojej kosztuje 270 zlotych. Hulajnoga
    bije na głowę wszystko tym że dojeżdża sie na metr albo i blizej do punktu docelowego
    np najpierw do marketu a potem robi za wózek na koszyk i jak wózek doprowadzam ja do
    kasy.

    Przecież foldie do windy wchodzi. Jest mniejszy od niemal każdego
    roweru. Ma alarm, stawia się go przed sklepem. Ma światła, stop,
    kierunkowskazy, większe kółka od hulajnogi, większy silnik. Pewnie
    chujki zaczną się dopierdalać do jeżdżnia jezdnią, ale hulajnogi też
    mogą ze sklepów wyprosić.