  • 21. Data: 2017-01-29 22:29:45
    Temat: Re: Trolowanie w cenie 25zł
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-29 21:23, J.F. wrote:
    > Przeciez nawet wtedy prepaidy mogly byc zarejestrowane.
    > Czesto byly przy okazji przenosin.

    Ba, jak kupowałem te naście lat temu POPa to mnie zarejestrowali przy
    zakupie. Potem miesiące później ukradli mi telefon i przy odzyskaniu
    karty całe szczęscie że byłem w systemie. Po czym mineło te nascie lat i
    dane znikneły :D Mają bardzo nietrwałe dyski w tym Orange czy Idea.

    Identyczny problem z zetafonem. Umowa spisana w 200x roku, dane do
    dzisiaj nie przetrwały, Orange nie ma śladu żadnego po właścicielu numeru.

    Ogólnie bałagan. To w zasadzie dobre wiesci dla obywatelów, nieco gorsze
    dla Ziobry.

  • 22. Data: 2017-01-29 22:47:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > Ogólnie bałagan. To w zasadzie dobre wiesci dla obywatelów, nieco gorsze

    Z tym Orange coś jest na rzeczy. W zeszłym roku zrobiłem cesję
    stacjonarnego na siebie a przyszła jakaś faktura na poprzedniego
    właściciela.
    No i ta ich strona gdzie niby mogę przejrzeć rachunki czy usługi. Albo
    ja się uwsteczniłem i nie ogarniam tego. Pomijam ten styl kafelkowo
    windowsowodziesięty styl. ;-)

    Robert

  • 23. Data: 2017-01-30 11:51:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    >b) idę do salonu i proszę o wymiane karty na nano sima
    >c) mily pracownik prosi o numer telefonu i pobiera 25zł

    >Fajne nie? Nigdzie nie ma weryfikacji czegokolwiek. Co prawda nie
    >wiem czy to reguła, ale kto wie. Mi się to trafiło dzisiaj, tylko że
    >wymieniłem własny numer.

    A tak a propos
    -ze prepaid to juz wiemy,
    -zarejestrowany ? Jesli nie, to chyba powinni usilnie przypominac

    Moze pani wyskoczyl skan dowodu i uznala, ze zdjecie pasuje :-)

    J.

  • 24. Data: 2017-01-30 18:09:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-30 11:51, J.F. wrote:
    > -zarejestrowany ?

    Tak. W zeszłym roku. Pilnowalem żeby skanu dowodu nie zrobili, więc
    zdjęcia nie mają.

    > Moze pani wyskoczyl skan dowodu i uznala, ze zdjecie pasuje :-)

    Właśnie nie :D W dowodzie mam zdjęcie, powiedzmy, diametralnie różne :D
    Ale i tak go nie mają.

  • 25. Data: 2017-01-30 18:24:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-01-30 11:51, J.F. wrote:

    >Tak. W zeszłym roku. Pilnowalem żeby skanu dowodu nie zrobili, więc
    >zdjęcia nie mają.

    No to pozostaje poszukac nr prezesa :-)
    A moze by tak losowe nr ... trafi sie w koncu na jakis malo uzywany i
    bedzie sluzyl dluzej, a zarejestrowany na innego :-)

    A powinno byc tak
    http://www.orange.pl/kid,4004241524,id,4004241449,ti
    tle,Jak-wymienic-karte-SIM,helparticle.html

    O dokumentach nic nie pisza, ale trzeba znac PUK.

    J.

  • 26. Data: 2017-01-30 19:23:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-30 18:24, J.F. wrote:
    > A powinno byc tak
    > http://www.orange.pl/kid,4004241524,id,4004241449,ti
    tle,Jak-wymienic-karte-SIM,helparticle.html
    > O dokumentach nic nie pisza, ale trzeba znac PUK.

    Nie trzeba. Dopytałem na infolini i złosiłem ze skutkiem wiadomym że
    mają kilka bugow w tym tekscie :D

    a) nie działa link
    b) wymienić da się w każdym salonie
    c) PUK zbędny jesli się ma zarejestrowaną

  • 27. Data: 2017-01-31 23:38:00
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał:

    > Powaznie? Ani wejscia na konto, ani dowodu etc?
    > Podałes numer i dostałes nowa karte ot tak?

    Bredzi facet. Coś mu się pomieszało. Przerabiałem to, Trzeba podać PUK i nr
    seryjny karty. A kto ma do tego dostęp oprócz właściciela? Chyba, że taki
    numer wykręci komuś np. żona :)

    Pzdr

  • 28. Data: 2017-02-01 20:15:12
    Temat: Re: Trolowanie w cenie 25z?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-31 23:38, Kamil wrote:
    > Bredzi facet. Coś mu się pomieszało. Przerabiałem to, Trzeba podać PUK

    Nie.

    > nr seryjny karty.

    Nie.

    > A kto ma do tego dostęp oprócz właściciela? Chyba, że
    > taki numer wykręci komuś np. żona :)

    Czyżbyś był jednym z tych ludzi którzy wiedza lepiej co mnie spotkało
    niż ja sam? W celu weryfikacji tych swoich bredni zapytaj na czacie
    orange. Są chętni i odpowiadają co trzeba miec przy sobie. PUKa nie
    trzeba. Numer mają w kompie.

  • 29. Data: 2017-02-01 21:20:23
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <1...@4...net>...

    >SMS to taki sobie pomysl, bo mogles zgubic karte i chcesz nowa.
    >
    >Ale ze bez dowodu ?

    Albo chociaż nr PUK (np. dla nie zarejestrowanych).

    Potwierdzam. Przy okazji perypetii przy rejestracji (wątek
    Rejestracja - ile razy można) ze zdziwieniem zauważyłem, że
    mając numer (ew. dodatkowo nazwisko) można właściwie wszystko.
    Oprócz reżimowej "rejestracji".
    To zapewne z powodu maksymalnego ułatwienia obsługi w ramach
    kampanii rejetracyjnej (i odblokowawczej o ile przewidziana).
    Znany trójkąt: bezpieczeństwo - wygoda (szybkość) - koszty.
    Każda z tych cech jest sprzeczna z dwiema pozostałymi.

    Arek

  • 30. Data: 2017-02-02 19:59:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > niż ja sam? W celu weryfikacji tych swoich bredni zapytaj na czacie
    > orange. Są chętni i odpowiadają co trzeba miec przy sobie. PUKa nie

    No właśnie.
    A jeśli ktoś ma sporo kart poutykanych po różnych urządzeniach,
    niekoniecznie telefonach, a na tychże kartach czasami brak napisów? Bo
    chyba raczej PIN-y i PUK-i nie były drukowane.
    Wydaje mi się, że mam jeszcze gdzieś pełną kartę (pełnej wielkości),
    która być może (nie jestem pewien) w ogóle nie posiadała PUK.
    Tego typu klient też powinien mieć możliwość rejestracji takich kart.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam