  • Data: 2020-03-30 17:24:14
    Temat: Re: Tuning kotła CO
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Jednakie to w socjalizmie, gdy byl jeden producent lub jedna norma.
    >
    > szesciokat, albo inny, rozmiaru 5, 6, 7, 8 mm, gwintow tez mamy troche
    > popularnych ... i niepopularnych.

    https://allegro.pl/kategoria/agd-drobne-czesci-zamie
    nne-67422?string=dysza%20dysze%20kuchenki%20gazowej

    > Rzemieslnicy chyba kuchenek gazowych nie robili.

    Wygląda jakby robili. Te mniejsze, dwupalnikowe na przykład.

    > Od zakrecenia gazu na godzine ?
    > Cos watpie, ale moze sie bardziej bali.

    Taki przepis był. Całkiem słuszny zresztą.

    > Ale moze trzeba jakas procedure kontrolowanego wypalenia zrobic.

    Miałem w domu robioną instalację gazową. Na koniec pan gazownik
    odkręcił kurek w kuchence, przyłożył zapalniczkę, szło powietrze,
    więc effectus był nullus. Potem pojawił się przerywany płomień,
    który po paru chwilach złagodniał. Tak ta procedura wygląda.

    > Moze i racja - CO+H2 to dwa mole, a CH4 to jeden.

    Tam jeszcze metan jest, ale niewiele to zmienia.

    --
    Jarek