  • Data: 2020-04-03 17:23:51
    Temat: Re: Tuning kotła CO
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-03 o 16:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "PeJot"  napisał w wiadomości grup

    > Za wszelka cene nie.
    > Ale pomyslec mozna.

    Myślałem. To mi na *.elektronika wybijali z głowy :)

    > te nowe zasilacze wtyczkowe sie prawie nie grzeja.

    No i suma takich *prawie* robi parenaście...paredziesiąt watów.

    > Ale mam taki jeden transformatorowy .. goracy ...

    U mnie właśnie transformator w zasilaczu kotła parzy. Ale *chyba* nie ma
    jeszcze transformatorów małej mocy o podwyższonej sprawności. Chyba żeby
    jakąś przetwornicę podebrać.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem