    From: chwdp <h...@i...yfd>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: UHS-1
    Date: Mon, 21 Jan 2013 13:06:46 +0100

    > Nie niepotrzebnie bo szybciej możesz zgrać w czytniku zdjęcia z karty na
    > dysk. Przy pojemnej karcie robi to różnicę.

    no wiadomo, ale te opcje pomijam w dywagacjach

    > Teoretycznie tez jest możliwe szybsze opróżnianie bufora po zrobieniu
    > kilku zdjęć seryjnych, ale czy producent to zaimplementował to nie wiem.

    w moim aparacie nie ma zadnej roznicy podczas robienia zdjec seryjnych
    na tych dwoch kartach.

    malo tego. wlasnie sprawdzilem jak zachowa sie bardzo stara karta
    mincroSD 1Gb kingston. ona nawet nie ma oznaczenia w jakiej klasie jest
    (podejrzewam ze najnizsza jaka istnieje). I na niej rowniez aparat
    dziala wzorowo. Nagrywa filmy i serie zdjec bez spadku predkosci.