    From: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UI zasilacza warsztatowego
    Date: Wed, 24 Oct 2018 07:52:14 +0200

    > Oczami wyobrazni widze jak robi te 0,1 a na 0,01 smiech mnie ogarnia. Teraz jak cos
    robie to zaczynam od zasilacza. Po co mi jakis zasilacz warsztatowy. Kiedys uzywalem
    zasilacza od komputera w roli warsztatowego. Jesli mial 5V 12V i jeszcze jakies
    ujemne i napiecia byly dobre do komputera dwa miliony bardziej skomplikowanego i
    wymagajacego niz to co robilem to nic wiecej nie bylo mi potrzebne. Jak mialem 15 lat
    czyli 45 lat temu zrobilem w ramach hobby wlacznik co jak sie klasnelo to wlaczal
    swiatlo a jak drugi raz to gasil. Trzy tranzystory i przekaznik. Ale ten zwyczajny na
    scianie wygral z tym klaskanym. Zadnych wzmacniaczy, iluminofonii czy zegarkow. Od
    tamtej pory doslownie do wczoraj zawsze robilem cos co ma byc uzyteczne czyli ma
    zarabiac pieniadze. To co uruchomilem wczoraj tez bedzie sluzylo do zarabiania
    pieniedzy. Zanim zacznie zarabiac dostane za cale urzadzenie, sterowanie to tylko
    dodatek, duza czapke pieniedzy. I takie podejscie do hobby polecam wszystkim a nie
    budowanie zegarka czy innego byle czego. Zegarki sa w sklepach. Ceny zaczynaja sie od
    kilku zlotych a gorna granica chyba nie istnieje.

    Ryby też są w sklepach a mimo to ludzie wędkują, pogięło ich ?
    (.. i jeszcze wypuszczają z powrotem do wody)