  • Data: 2016-06-28 10:08:16
    Temat: Re: UKE a skarga na operatora Play
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa"

    Cześć, przechodziliście kiedyś przez procedurę skargi do UKE?
    Play na infolinii obiecał mi coś, konsultant w salonie obiecał to samo a
    potem wypieli się na mnie odsyłając do regulaminu gdzie tego nie było.
    Reklamacja na DOK nic nie dała (przyznali, że źle mnie poinformowali ale
    właściwie to mają mnie w dupie, bo nie było w regulaminie więc słowa
    konsultantów się nie liczą).

    Zostaje mi zdaje się:
    - hałas na necie
    - skarga do UKE
    - skarga do rzecznika praw konsumenta (to dobra instancja?)

    Przechodził ktoś przez coś takiego? Jakieś rady?
    ---
    Rzecznik odsyła do UKE ("bo jest"), a UKE zapewne też zwróci uwagę na
    zgodność z regulaminem (skoro tak jest), ale skargę przyjmie tylko to jest
    sprawa na policję przede wszystkim.