  • Data: 2011-03-11 06:30:46
    Temat: Re: UKE + regulacja rynku
    Od: kyob <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2011 00:45, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Nie, to Ty tworzysz sztuczne problemy. Odmawiasz prawa do istnienia
    > metody weryfikacji i odróżniania oszustów od uczciwych przedsiębiorców
    > oraz prawa do rezygnacji z usług tych pierwszych oraz zwrotu niesłusznie
    > pobranych pieniędzy.

    Dlaczego nie zostawić wolnej ręki ISP w tym temacie, czyli ISP sam może
    dobrowolnie poddać się "urzędowej" weryfikacji i potem szczycić się
    przed swoimi klientami "patrzcie jestem zweryfikowany tzw. jestem dobrym
    ISP wg. regulacji nr 1234 i normy 5678 oraz wytycznych UE nr 99" , a
    inny ISP niby "zły" stwierdzi, że dla niego weryfikacja jest zbędna...
    reszte zweryfikuje czas i klienci