  • Data: 2019-11-13 11:59:59
    Temat: Re: UMIDIGI F2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Wiem i powiedziałem. Mogę powtórzyć - nano sim to kiła. I czy
    > oczekujesz od kogoś kto zna problem aby ten swoją opinie potwierdzał
    > linkami znalezionymi w necie?

    Wiem ze w dzisiejszych czasach to własciwie fanaberia ale oczekiwałbym
    merytorycznych argumentów...
    Zaciekawiłes mnie istnieniem problemu którego wczesniej nigdy nie
    zauwazyłem i jestem po prostu ciekawy o co chodzi. A ty, zapytany o
    szczegoły, unosisz sie duma jak jakas niedopukana panna.. ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze