    Subject: Re: UPS, i martwy COM-1
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <621iyc7qql7r.fn61jaqf27mv$.dlg@40tude.net>
    From: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
    Date: Thu, 23 Aug 2018 15:09:49 +0200

    W dniu 2018-08-11 o 00:47, J.F. pisze:

    > Tester odpalasz, jak poprzednie zainstalowane ? To port zajety.

    Przyszedł kabel, sprawdziłem omomierzem, kontakty są na odpowiednich
    pinach, tak jak to W dniu 2018-08-16 o 13:25, Grzegorz
    Brzęczyszczykiewicz pisze:
    > Tu masz pinologię zrysowaną { opis }

    Odpalam teraz tester, i on widzi UPS-a, odczytuje jego stan,
    sygnalizuje, gdy odetnę prąd, cacy. Ale UPS-monitory (dwa, "serwer" i
    klient) z zasilaczem żadnego połączenia nie widzą, sygnalizują, że nie
    ma! Dodam, że ich wersja pochodzi z 7 XII 2011, nowszych już nie ma. Na
    dostarczonej z kablami płycie wersja z roku ~ 2003

    Port wolny.

    > Prawy klik i wlasciwosci.

    Próbowałem najróżniejszych zmian, nie pomaga. Przy każdym restarcie
    systemu dopomina się on o moją zgodę na uruchomienie tych programów.

    > zobacz https://networkupstools.org/index.html
    >
    > https://networkupstools.org/docs/man/genericups.html genericups
    > upstype=19 genericups upstype=6
    >
    > Ale kabelek trzeba odpowiedni, a nie taki 1 do 1

    Używałeś tego softu, masz w tym zakresie szerszą wiedzę?
    Bo ja nawet nie jestem w stanie wyczaić, jakie pliki mam pobrać, i
    zainstalować.
    Podpowiesz?

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem