-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "neelix" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <mmc4pt$n0r$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: UPS + zewnętrzne akumulatory
Date: Tue, 23 Jun 2015 22:08:39 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 22
Message-ID: <5589bcc8$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.201.243
X-Trace: 1435090120 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8371 83.24.201.243:1132
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:682931
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "arek" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
news:mmc4pt$n0r$1@mx1.internetia.pl...
> Potrzebny jest UPS dający na wyjściu czystą sinusoidę z długim czasem
> podtrzymania. Zadaniem tego zasilacza awaryjnego będzie podtrzymanie pracy
> dwóch pomp obiegowych w układzie centralnego ogrzewania. Problemem jest
> to, że pojemność akumulatorów jest zbyt niska do uzyskania długiego czasu
> podtrzymania. Zastanawiam się czy można "bezkarnie" podłączyć (równolegle
> do wbudowanych żelowych) zewnętrzne akumulatory samochodowe o dużej
> pojemności? Przypuszczam, że wybór UPS o znacznie większej mocy będzie
> korzystny ze względu na ponadnormatywny czas pracy przewidziany przez
> konstruktorów. Moje obawy dotyczą głównie sprawy ładowania tej
> rozbudowanej baterii akumulatorów. Proszę o poradę w powyższej sprawie.
Trochę strach. Małym prądem nie naładujesz dużego a jak pociągniesz, o ile
się da, duży prąd to coś może nie wytrzymać. Ja bym ładował duży aku
zewnętrznym prostownikiem i tylko naładowany podłączał.
--
Pozdrawiam
neelix .
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.15 23:15 arek
- 23.06.15 23:30 Zenek Kapelinder
- 23.06.15 23:43 Adam
- 24.06.15 11:32 ACMM-033
- 24.06.15 16:07 J.F.
- 24.06.15 21:34 janusz_k
- 24.06.15 21:37 janusz_k
- 24.06.15 21:52 janusz_k
- 25.06.15 00:24 Magnus Elephantus
- 25.06.15 13:03 neelix
- 25.06.15 13:44 J.F.
- 25.06.15 14:45 neelix
- 25.06.15 17:10 janusz_k
- 25.06.15 18:41 neelix
- 25.06.15 23:16 m...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- System operacyjny dla 6800?
- Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- rezystor 3 omy 400W
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
- Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- przeźroczyste koszulki
- Re: Win 10/11 nie lubi OKI
- Programator czasowy TUYA.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=