  • Data: 2016-11-28 14:38:23
    Temat: Re: USB-C czy to krok wstecz w ładowaniu?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-27 o 21:25, re pisze:

    > 3 A jest w 2-giej wersji specki, poza tym są własne rozszerzenia do 6 A,
    > ale co tu debatować jak chcesz mieć mniejszy prąd a wyższe napięcie. No
    > to masz w tym Type-C robionym zgodnie z Power Delivery z negocjacją.

    A ja znów swoje w tym momencie :-) Czy sprawdzałeś jak wygląda proces
    ładowania, w którymś ze wspomnianych urządzeń? Dają tam napięcie 5V i
    prąd jak w spawarce elektrycznej. Aż strach podchodzić :-D

    Np. w Nexusie 6 (bez P), gdzie złącze jest microUSB, ładowanie następuję
    z prądem powiedzmy 1.4A przy napięciu 9V. Tymczasem w praktyce na USB-C
    w w/w smartfonach mamy znów dawne, prądowo niebezpieczne 5V! Dlatego
    m.in. dostrzegam w tym uwstecznienie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek