  • Data: 2014-07-22 03:07:10
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    news:lqjtih$6bn$1@dont-email.me...

    > Sory, Pszemol, ale to nie jest neuralna informacja. Tak samo jak
    > informacja o tym że polska ma 158 miejce w świecie w klasyfikacji drużyn
    > piłkarskich. albo jak siedzisz w piaskownicy, i mówisz: mój tata ma
    > chryslera a ty jeździsz tramwajem.

    Ty z neutralnej informacji robisz właśnie potyczkę słowną. Ale po co?

    > iPhone to jest coś czego ludzie pragną, ale to coś niema wielu
    > funkcjonalności uważanych za podstawowe w telefonach.

    Przez kogo? Przez margines klientów na ogromnym rynku...
    Jak widać nie jest to "podstawowa funkcjonalność" bo można
    się bez niej z powodzeniem obejść.

    > Ogłaszanie że jakiś program wzbogaca iPhona o podstawową funkcjonalność
    > _na tej grupie_ jest wykopaniem topora wojennego.

    W Twojej opinii... i zupełnie nie rozumiem dlaczego.
    USB pendrive NIE JEST podstawową funkcjonalnością smartfona.
    Nie znam żadnego użytkownika dla którego ta akurat funkcja
    jest "podstawową" - nie oszukuj się, nawet dla Ciebie taką nie jest.

    > Tu niema nikogo kto jest tym zainteresowany.

    A skąd Ty to możesz wiedzieć?
    Ciebie nie interesuje temat - nie ma problemu.
    Wypowiadać się nie musisz.

    > Ba, być moze wsród właścicieli iPhona jest mniej niż 1% zainteresowanych
    > taką funkcjonalnością, bo to najzwyczajniej nie jest potrzebne. jak by
    > było komuś potrzebne, to _ktoś_ nie kupiłby iPhona.

    I tu napisałeś mądrą rzecz, ale sam chyba swoich własnych słów
    nie przemyślałeś sobie... Bo dla tych 1% była adresowana ta wiadomość.
    Jeśli oczywiście zgodzimy się z tym że jest ich tylko 1%, co przecież
    nie musi być prawdą...
    A co do wnioskowania "gdyby było potrzebne" - nie stosuj biało-czarnej,
    zero-jedynkowej logiki do czegoś co ma wiele odcieni, to duży błąd.
    Wiele cech urządzeń jakie kupujemy klasyfikujemy jako "miło byłoby
    gdyby było, ale jak nie ma to nieszczęścia nie będzie". Teraz jaśniej? :-)