  • Data: 2020-01-15 01:55:07
    Temat: Re: USraelski qurwoł gUUgoł - zmiana hasła
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Animatorka wrote:

    > Już wiem. Ty jesteś ten słynny trol Niedźwiecki ze zmienionym nickiem.

    Nic nie wiesz albo prawie *NIC* nie wiesz. Zyjesz w swiecie
    imaginacji a najgorsze jest to, ze boisz sie wlasnego cienia.

    Mozliwe, ze dla ciebie (nieznany mi) Niedźwiecki jest troll,
    lecz ty nie jestes jakakolwiek miarodajnia w tobie zupelnie
    niepojetym swiecie faktow / zdarzen.

    Pozatym (jako ostrzezenie), nie podpinaj zupelnie tobie
    nieznanych osobowosci z innymi postaciami!

    Nawet gdybys uzywala mikroskopu elektronowego. nie bedziesz
    namiastka 'Mrs. Columbo with magnifying glass'...

    --
    http://bit.ly/2uEUj3s
    Data-Leeches: gUUrgoł, mikrySRAJsoft, zgniłyOGRYZ, mordziaKniga & Co.

    TFU WON