  • Data: 2017-01-17 11:31:32
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-01-17 o 10:17, J.F. pisze:
    > [...]
    >Po co? Działanie w tle ma być dostępne tylko podczas pracy
    >uruchomionej apki, żadne inne jest niedopuszczalne u mnie.

    Bo przelaczasz sobie np odtwarzacz muzyki, ale yanosik ma ostrzegac
    dalej :-)

    >Tak ale ta funkcja powinna być włączana i wyłączana.
    >Jeśli jest wyłączona to po kiego apka siedzi w usługach?

    Moze np po to, zeby sie wlaczyc, jak polaczenie z sluchawka BT
    zostanie polaczone.
    Jakos tak inne nawigacje tez mi siedza w uslugach.

    A moze w tych uslugach reklamy odbieraja :-)

    >No własnie, nie powinno go być. Mam z 150 aplikacji i gdyby sobie
    >wszystkie siedziały obok kierowcy (procka) to jakaś mała elektrownia
    >do zasilania potrzebna,

    To, ze jest usluga, nie znaczy, ze sie wykonuje i obciaza procesor..

    >ponadto Yanosik nie używany od 2 miesięcy a 0,5 mega wysłał.

    I jestes pewny, ze to nie jest licznik z ostatniego uruchomienia ?
    No coz, moze i szpieguje.

    Niestety - wada Androida jest, ze nie mozna tych aplikacji jakos
    wylaczyc.

    >Zbyt upierdliwe

    Na samsungu minimalnie.

    Jest tez wersja przez tag nfc - przyklejony w samochodzie,
    przykladasz, uruchamia sie co trzeba, wychodzisz, przykladasz do
    innego, wylacza sie wszystko.

    >tym bardziej że ja akurat potrzebuję tego non/stop.

    No to nie narzekaj :-)

    >np: https://play.google.com/store/search?q=network%20too
    ls&c=apps

    Konkretnie mialo byc, a Ty mi tu z jakims pingiem wyjezdzasz.

    Ale domyslam sie, ze chodzi o transfer ... i co - dowiem sie, ze
    yanosik mi wyslal 100kB od wyjscia z samochodu ... i co - od tego sie
    bateria rozladowala ?

    J.