eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUbytek płynu chłodniczego spowodowany ubytkiem oleju? › Re: Ubytek płynu chłodniczego spowodowany ubytkiem oleju?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer03.iad.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.new
    shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Ubytek płynu chłodniczego spowodowany ubytkiem oleju?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <m6drh1$ogs$1@dont-email.me> <m6e4ol$lgm$1@node1.news.atman.pl>
    <m6ercs$649$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <548b6981$0$2649$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 13 Dec 2014 11:30:10 +0100
    Message-ID: <x8d1hi1npgok$.6rofjblfqncm$.dlg@40tude.net>
    Lines: 18
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1418466613 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2161 89.77.179.152:57359
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1670
    X-Received-Body-CRC: 1853080416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551917
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 12 Dec 2014 23:17:38 +0100, Jarek napisał(a):

    >>> - wtłoczenie części płynu do oleju?
    >
    >> To jak działa, to w drugą stronę - olej pracuje pod wyższym ciśnieniem.
    >
    > Wszędzie?

    Raczej tak będzie wszędzie tam gdzie płyn chłodniczy mógłby się zetknąć z
    olejem - czyli płaszcz wodny, jakieś wymienniki ciepła itd.

    Bo oczywiście np. w układzi chłodzenia ciśnienie będzie wyższe niż w misce
    olejowej, ale do miski olejowej płyn chłodzący raczej nie ma którędy
    wpłynąć.

    Odwrotnie może być np. po wyłączeniu silnika, kiedy ciśnienie oleju spada
    do zera, a w układzie chłodzenia może go jeszcze trochę być ze względu na
    temperaturę czy nawet wrzenie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: