    Subject: Re: Upływ w zatkanym PNP vs PMOS
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Wed, 28 Mar 2018 13:45:49 +0200

    W dniu 2018-03-27 o 16:38, Adam Wysocki pisze:

    > Tak.

    > Pewnie są takie. Nawet jakby podawała w standby 3V - Uf diody na wyjściu
    > (co wynika z zasady działania step-up), to byłoby OK, bo tranzystory i tak
    > odłączą silnik. Fakt, że prąd upływu 4 połączonych równolegle tranzystorów
    > będzie większy, niż jednego (kluczującego przetwornicę), ale może nie
    > zbliży się do tej skali, żeby miało to znaczenie.

    Coś tam widać, jakieś takie że łączny prąd powinien być rzędu x00nA, a
    może nawet mniej? Tylko może być jakiś problem z montażem, bo raz że
    lubią jakieś uBGA, a dwa że sam laminat na takie upływności przygotować
    to też trochę zabawy.
    Co do wystawiania napięcia na wyjściu - to prawda przy starych układach.
    Nowe mają prostowanie na MOSach zrobione, więc wyłączenie nie stanowi
    problemu. Poza tym zawsze można wziąć buck-boost o ile będzie miał mały
    prąd. Po prostu nie skorzystasz z jednej opcji.

    Pozdrawiam

    DD