eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUrsula von der Leyen i chińskie samochody, czyli głupich nie sieją... › Re: Ursula von der Leyen i chińskie samochody, czyli głupich nie sieją...
  • Data: 2024-03-03 10:37:30
    Temat: Re: Ursula von der Leyen i chińskie samochody, czyli głupich nie sieją...
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-03-03 o 10:22, _Master_ pisze:

    > Za trudne? Nie oglądaj ;-)

    Głupio zapodane. Z początku filmu dowiaduję się, że autor już ma
    wyrobione zdanie na temat potencjału intelektualnego bohaterki
    tytułowej, dorzuca tezę o jakości chińskich wyrobów a jego gość w kilka
    minut nie potrafi nic konkretnego powiedzieć, oprócz tego co wszyscy
    wiedzą o Chinach a to już 10% filmu - więc nie mam czasu na pierdoły -
    gdzie jest konkret?