eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUrsula von der Leyen i chińskie samochody, czyli głupich nie sieją... › Re: Ursula von der Leyen i chińskie samochody, czyli głupich nie sieją...
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ursula von der Leyen i chińskie samochody, czyli głupich nie sieją...
    Date: Sun, 3 Mar 2024 20:37:39 +0100

    W dniu 2024-03-03 o 20:15, _Master_ pisze:

    > Dlaczego sądzisz że zależało mi abyś posłuchał o Ursuli?
    >
    > Tam jest więcej tematów.
    >
    > Wybacz może powinienem pamiętać że tu tylko memowycy typu lord zaglądają
    > co trawią tylko tiktokowe filmyu i to KURWA w PIONIE ;-)
    >
    > Może trzecie śniadanie Ci podpasuje
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=L0tvZQCzZSI
    >
    > Przestroga: Narracja i poglądy nie będą wprost skopiowane z
    > mejstrimowych mediów ;-)
    >
    > Dowiesz się że w Polsce nie mamy progresywnego systemu podatkowego a PiS
    > wcale nie "dogodził" biedakom jak to powszechnie się uważa.

> [...]

    Wybacz, ale budowanie poglądu na rzeczywistość polityczną i gospodarczą
    na podstawie blogów czy yutubowych audycji jest drogą do nikąd.
    Dla mnie istotne są fakty a nie bajdurzenia symetrystów - Mellera oglądałem
    jak jeszcze w TVN leciał w niedzielę, bo akurat siedziałem w salonie i
    było włączone -
    tak jak teraz czasem jak jestem w domu w niedzielę to patrzę na Kawę czy
    Lożę.
    Wystarczy mi poczytać ekonomiczną prasę - publicystykę polityczną mam w
    subskrybcji Polityki i to wystarczy. I te wszystkie tematy znam, o
    niektórych mam nawet odmienne zdanie niż mainstrimowy nurt.