eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUrsula von der Leyen i chińskie samochody, czyli głupich nie sieją... › Re: Ursula von der Leyen i chińskie samochody, czyli głupich nie sieją...
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ursula von der Leyen i chińskie samochody, czyli głupich nie sieją...
    Date: Mon, 4 Mar 2024 07:18:00 +0100

    W dniu 03-03-2024 o 18:59, Budzik pisze:

    > Nie wiem co tam master zapodał ale słyszałem w kilku miejscach ciekawa
    > teze: samochody elektryczne z chin sa juz tak dobre ze nawet jezeli
    > miałoby sie okazać ze elektryki uratuja swiat od zapasci klimatycznej,
    > europa bedzie musiała się wycofac z zakazu spalinówek bo po prostu
    > jestesmy za daleko za chinami.

    To niestety prawda, chińczycy nie straszyli końcem świata po przejażdżce
    elektrykiem, tylko zaczęli je robić, potem poprawiać, znowu poprawiać.

    A ludzie nie mieli oporów żeby nimi jeździć we wczesnych wersjach i
    robić za betatesterów.
    itd.

    Aż w końcu najlepsze z ich bev stały się na tyle dobre, że dogoniły
    europejskich producentów.

    A że baterii już robią dużo, a rachunek ekonomiczny u nich to sprawa
    wtórna, to są od europejskich dużo tańsze, więc koszą konkurencję jak leci.

    W jeszcze większej d... są japończycy, którzy jeszcze bardziej są
    związani ze spalaniem paliw, nawet przestali już udawać, ze cokolwiek
    robią żeby to zmienić.