    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Usługi wykonywania projektów elektronicznych
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: 25 Jan 2019 11:52:27 GMT

    On Fri, 25 Jan 2019 11:21:53 +0100, Mario wrote:
    > Ale czemu dolutowanie pająków, a nie zaprojektowanie płytki łączonej na
    > goldpinach do RPi czy Banana?

    Tak tak, jak wcześniej (w innej odnodze) pisałem, to jest moja druga
    opcja, do której z czasem, po każdej rozmowie z potencjalnym wykonawcą,
    nabieram coraz większego przekonania.

    Z początku wydawało mi się - naiwnie zapewne - że zrobienie jednego PCB i
    obsadzenie go wszystkim co trzeba musi być tańsze od kupienia Pi i
    dorobienia podrzędnego PCB żeby je dolutować. Ale realia wydają się
    jednak inne. Poniżej 10K sztuk zdaje się, że opcja "daughterboard" jednak
    wychodzi taniej.

    Mateusz