  • 1. Data: 2016-03-04 01:14:40
    Temat: Uszkodzony dysk WD OEM
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Może ktoś wie jak i do kogo mogę reklamować uszkodzony dysk twardy
    Western Digital WDC WD40EZRX-00SPEB0
    Jest to dysk OEM więc nie mogę go wysłać do WD, a sklep w którym go
    kupowałem nie istnieje.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 2. Data: 2016-03-04 04:30:30
    Temat: Re: Uszkodzony dysk WD OEM
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-03-04 01:14, Mark pisze:
    > Może ktoś wie jak i do kogo mogę reklamować uszkodzony dysk twardy
    > Western Digital WDC WD40EZRX-00SPEB0
    > Jest to dysk OEM więc nie mogę go wysłać do WD, a sklep w którym go
    > kupowałem nie istnieje.

    Po numerze seryjnym nie da się reklamować bezpośrednio w WD?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2016-03-04 14:52:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-03-04 o 01:14, Mark pisze:
    > Może ktoś wie jak i do kogo mogę reklamować uszkodzony dysk twardy
    > Western Digital WDC WD40EZRX-00SPEB0
    > Jest to dysk OEM więc nie mogę go wysłać do WD, a sklep w którym go
    > kupowałem nie istnieje.

    Podaj S/N tego dysku

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2016-03-05 00:32:55
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Podaj S/N tego dysku
    Oto on: WCC4EKTXEC4A

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 5. Data: 2016-03-05 00:47:32
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    "Mark" <t...@p...pl> wrote in message
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Oto on: WCC4EKTXEC4A
    Acha i oto wyniki testów z programu Data Lifeguard Diagnostic for
    Windows:

    Test Option: QUICK TEST
    Model Number: WDC WD40EZRX-00SPEB0
    Unit Serial Number: WD-WCC4EKTXEC4A
    Firmware Number: 80.00A80
    Capacity: 4000.79 GB
    SMART Status: PASS
    Test Result: FAIL
    Test Error Code: 06-Quick Test on drive 5 did not complete! Status code
    = 07 (Failed read test element), Failure Checkpoint = 97 (Unknown Test)
    SMART self-test did not complete on drive 5!
    Test Time: 20:55:59, February 05, 2016
    Test Option: EXTENDED TEST
    Model Number: WDC WD40EZRX-00SPEB0
    Unit Serial Number: WD-WCC4EKTXEC4A
    Firmware Number: 80.00A80
    Capacity: 4000.79 GB
    SMART Status: PASS
    Test Result: FAIL
    Test Error Code: 08-Too many bad sectors detected.
    Test Time: 10:41:35, February 06, 2016
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 6. Data: 2016-03-06 10:46:12
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-03-05 o 00:32, Mark pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Oto on: WCC4EKTXEC4A

    podaj z dysku

    WCC4EKTXEC4A WD40EZRX WD Green / GP - Invalid Serial Number

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2016-03-08 00:53:39
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    "Chris" <x...@x...com> wrote in message

    > podaj z dysku
    >
    > WCC4EKTXEC4A WD40EZRX WD Green / GP - Invalid Serial Number
    Jak patrzyłem w ubiegłym roku to wyrzucało informację że dysk jest OEM i
    żeby ewentualne reklamcje kierować do sprzedawcy.
    Bo teraz istotnie wyświetla że błędny numer seryjny ale model na
    podstawie nr seryjnego rozpoznaje prawidłowo.
    Data produkcji 7 listopad 2014
    Jeśli chcesz mogę podać numery WWN, DCM, DCX lub R/N, albo też wysłać na
    priv zdjęcia tego dysku.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 8. Data: 2016-03-08 08:57:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-03-08 o 00:53, Mark pisze:

    > Jeśli chcesz mogę podać numery WWN, DCM, DCX lub R/N, albo też wysłać na
    > priv zdjęcia tego dysku.

    Podeślij etykietę na prv. actchris małpa gazeta pl
    zobaczę w kanale dystrybucyjnym jak to wygląda o ile coś pokaże.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2016-03-09 00:31:21
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Podeślij etykietę na prv. actchris małpa gazeta pl
    > zobaczę w kanale dystrybucyjnym jak to wygląda o ile coś pokaże.
    Poszło na priv.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 10. Data: 2016-03-09 09:19:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-03-09 o 00:31, Mark pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Poszło na priv.

    Jako zwrotkę @ mi odrzuca:

    Niestety nic nie pomogę, zobacz co Ci WD powie:

    Telefon:
    Obsługa gwarancyjna
    00800-27549338

    Albo w EN:
    http://support.wdc.com/Support/case.aspx?lang=en

    Może to być nie OEM tylko część zestawu gdzie ktoś
    wymontował/zdemontował i został sprzedany jako część.

    Pisz do nich że kupiłeś w sklepie, najlepiej dodaj do wiadomości
    paragon/FA jako dowód i napisz/powiedz że sklep się zwinął i nie masz
    jak zareklamować. Jak masz paragon na mniej niż 2 lata to może się uda
    ale jaj nie dam sobie obciąć :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl