  • 1. Data: 2014-04-26 09:55:31
    Temat: Re: Uwaga Miny na Allegro !!!
    Od: jagmar <adammot@_NOSPAM_interia.pl>

    Musashi napisal

> [...]
    > przestrzec.....

    > Zlalazlam ostatnio na Alllegro tlumik, ktory zostal mi skradziony kilka
    > m-cy temu na zlocie w Bednarach, ktore za rok tez sie odbeda i znowu
    > ktos moze z nich wrocic bardzo rozczarowany. Sprzedajacym na allegro o
    > nicku- AdamusAiM Ktokolwiek kupuje cos od tego czlowieka
    > najprawdopodobniej kupuje skradzina rzecz i musi sie liczyc z tym, ze
    > byc moze ktos kiedys pozna swoja wlasnosc. Wierze ze zaden motocyklista
    > nie chce zastac kiedys swojego moto z brakujacym elementem wydechu. To
    > bardzo nieprzyjemne uczucie. Pozdrawiam Alicja!

    Chciałbym napisać sprostowanie do tego opisu.Osoba która rzekomo znalazła
    swój tłumik na mojej aukcji nigdy go nie widziała na oczy stwierdza po
    zdjęciach że jest to ten który jej skradziono.Współczuję tej osobie ale
    ludzie podczas szoku a ona w nim była zachowują się nie racjonalnie do
    sytuacji.Obrażając mnie i nazywając złodziejem to nie wybaczalne.Na
    Allegro mam komplet komentarzy pozytywnych a tu pani Alicja myśli że można
    sobie szargać czyjeś dobre imię może ta pani poda swój nick na allegro.Nie
    dosyć że dostała ode mnie pełną informację tel włącznie z kąt miałem
    tłumik to jeszcze wypisuje takie rzeczy pod moim adresem.
    Niech ta osoba się cieszy że nie poszedłem z tym tematem dalej bo
    posądzanie mnie bez dowodów może się skończyć w sądzie.

    Pozdrawiam wszystkich Adam

  • 2. Data: 2014-04-26 22:58:00
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    jagmar <adammot@_NOSPAM_interia.pl> wrote:

    >Chciałbym napisać sprostowanie do tego opisu.
    >Niech ta osoba się cieszy że nie poszedłem z tym tematem dalej bo
    >posądzanie mnie bez dowodów może się skończyć w sądzie.

    Tos sie obudzil po 8 latach... Nawet dla sadu sprawa dawno sie
    przedawnila, nikt juz o tym nie pamieta a post usuniety z serwerow
    news. Jesli zostal na sikaczu to tam kieruj pretensje.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10