  • Data: 2013-02-28 21:17:38
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie znam przepisu[1] który tak samo traktuje podrobienie
    > homologacji (bez "użycia") :) - ktoś wie czy istnieje?
    Mówisz, że mogę bezkarnie wyrobić sobie pieczątkę np. diagnosty albo np.
    znanego lekarza?
    Aha, użycie było, skoro znaki zostały odciśnięte na reflektorze. Te
    znaki to imho poświadczenie pewnego stanu prawnego, który jest niezgodny
    z prawdą. Czyli to tak jakbym sobie tymi pieczątkami coś tam
    podstemplował...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __