  • Data: 2013-03-02 20:02:52
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 19:23:39 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > LOL - zapewne nie pamiętasz 'redukcji' z R2 na H4 (P45T/P43T). W tym
    > plastykowych.
    > Np. http://www.volvosolutions.com/Misc_P45T.html :)

    Nie pamietam.

    > Przepraszam, nie mam zdjęć efektów twórczości rodzimego rzemiosła,
    > ale jak patrzę po różnych chińskich cudach to jestem pełen uznania ;)
    > H4 z cokołem P45t to późniejsze lata i nie wiem, czy to ma homologację.

    To kiedy byly te pierscienie ?
    Halogen (bo nie wiem czemu H4) z cokolem P4 byl od poczatku lat 90-tych.
    Zreszta nadal sa
    http://www.autobulbsdirect.co.uk/HB12-Halogen-410-fi
    tting-P45t-Headlamp-60-55W.html

    > Szczerze? Lipne rozwiązanie i tyle (nie wiem w czym to stosowałeś).
    > Idąc tak daleko w tamte lata to w PF 125p osobiście montowałem
    > nowe wkłady (homologowane) na H4/H1 (tak, zewnętrzne na H4, długie H1).
    > Świeciło to o niebo lepiej niż te Twoje 4x75W.

    Smiem watpic. Niby dlaczego zarowka halogenowa 75W "starego typu" miala by
    dawac mniej swiatla niz "nowoczesny" 55W halogen H4 czy tam H1 ..

    J.