  • Data: 2014-10-12 14:00:01
    Temat: Re: Uważajcie na siebie na "Autostradzie" A4
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Jak parę lat temu, to już dawno była po remoncie.
    > Poczytaj sobie wątki o dziurostradzie na tej grupie, ale 15 lat temu.

    Pare czyli na pewno ponizej 10.
    No to jeżeli juz była po remoncie - to to z pewnoscią jest na tamtym
    fragmencie autostrada o niższymindeksie jakości.

    > Różni się, ale jak dla mnie w zupełności wystarcza, a wręcz jest
    > lepsza, przez brak opłat.

    O tym własnie mówię.
    Różnice są pomijalne.

    > Chociaż cenę 10 zł za 100 km, jaka jest na państwowych autostradach
    > też jestem w stanie strawić.

    Ja tez, chociaz wole austriackie 10euro na 10dni...

    > A Ty znowu o tym jednym, krótkim odcinku.
    > Sprawdź wreszcie, ile km ma cała A4 obecnie.

    Ale to ze ma wiecej oznacza, ze nie moge sie wypowiedziec o tych circa
    100km...?

    > Ja też jeździłem przez A4, ale głównie odcinek Wrocław-Gliwice i nic
    > takiego nie pamiętam.

    Ok, A4 w druga stronie specjalnei nie znam.
    Jechałem bodaj raz w zyciu.

    > Ile fabryka dała, to się jeździ w Niemczech, w Polsce z rzadka
    > przekraczałem 160.
    > Teraz zazwyczaj na tempomacie jest 120, bo więcej nie ma sensu w danym
    > aucie.

    Ok, mówie tylko ze wszedzie potrzebny jest zdrowy rozsadek...