  • Data: 2014-10-12 12:18:32
    Temat: Re: Uważajcie na siebie na "Autostradzie" A4
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA3C46CE4AE5ABbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > :)
    > Ostatni jechałem tam dobrych pare lat temu to nie wiem jak jest po
    > remoncie.

    Jak parę lat temu, to już dawno była po remoncie.
    Poczytaj sobie wątki o dziurostradzie na tej grupie, ale 15 lat temu.

    > Natomiast szerokości chyba nie dodali?

    > Oczywiście.
    > Taka ekspresówka P-ń - Gniezno praktycznie niczym nie różni się od
    > autostrady.

    Różni się, ale jak dla mnie w zupełności wystarcza, a wręcz jest lepsza,
    przez brak opłat.
    Chociaż cenę 10 zł za 100 km, jaka jest na państwowych autostradach też
    jestem w stanie strawić.

    > Ale jak jezdziłem pare lat temu A4 to pamietam, ze tam jednak należało
    > jezdzić troche wolniej a to przez nierówną nawierzchnie, a to przez waskie
    > pobocze lub jego brak

    A Ty znowu o tym jednym, krótkim odcinku.
    Sprawdź wreszcie, ile km ma cała A4 obecnie.

    >, a to przez wzniesienia a to wreszcie przez nateżenie
    > ruchu.

    Ja też jeździłem przez A4, ale głównie odcinek Wrocław-Gliwice i nic takiego
    nie pamiętam.

    > Nie widze nic złego w jezdzeniu autostrada ile fabryka dała,

    Ile fabryka dała, to się jeździ w Niemczech, w Polsce z rzadka przekraczałem
    160.
    Teraz zazwyczaj na tempomacie jest 120, bo więcej nie ma sensu w danym
    aucie.