  • Data: 2014-12-14 02:04:38
    Temat: Re: VW New Beetle - Nowy Garbus
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    news:m6i9pr$gjn$2@node1.news.atman.pl...
    > nie znam się na samochodach, ale...
    >
    > kupiłem golfa 1.9 sdi...
    >
    > no co za gówno!
    >
    > ten samochod NIE MA W OGÓLE przyśpieszenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > kurwa 1,9 pije jak smok a kurwa jak wciśniesz to prawie "gaśnie"...

    No ale 1,9 SDI to ile ma, sześciesiąt trzy? sześciesiąt osiem koni... ?
    http://en.wikipedia.org/wiki/SDI_(engine)

    Ja tu rozmawiam o garbusie z silnikiem 2,5 litra i mocą max 170 koni.
    Powinna być bardzo duża różnica. Ten 1.9 SDI to niewiele więcej co poldek.

    > nie sposób nim jeździć, nie wiem skąd ta opinia o golfie i tym silniku,
    > GÓWNO JAKICH NIE SPOSÓB SPOTKAĆ W INNYCH MARKACH!!!

    Nie rozumiem - kupiłeś auto bez przejechania się nim trochę?
    Nie widziałeś że silnik słaby przed zakupem? Czemu teraz narzekasz?

    > a jak coś Ci się wpierdoli pod fotel to kurwa koniec, jak wpadną
    > Ci tam kluczyki to... chuj Cię strzeli, a nie wyciągniesz...

    Chodzi Ci o szczelinę z boku siedzenia? Gdzie rękę trudno włożyć?
    Możesz to zapchać łatwo aby tą szczelinę usunąć... przestaniesz gubić
    tam drobne rzeczy :-) Kupić można nawet specjalny produkt do tego celu:
    http://www.amazon.com/Drop-Stop-Original-Patented-Fi
    ller/dp/B00BYH6C1E

    Albo wydać mniej kasy i wyciąć sobie z takiej rury z gąbki do zabawy na
    plaży:
    http://www.amazon.com/Noodle-Style-Color-Exact-Dimen
    sions/dp/B0029XD0CG
    lub, jeśli wolisz coś w kolorze czarnym/szarym, z izolacji termicznej rur:
    http://www.amazon.com/M-D-Building-Products-50150-In
    sulation/dp/B002JFWDU4/

    Tak jak ten gościu:
    http://www.instructables.com/id/Easy-1-Car-Seat-Gap-
    Filler/
    To co zrobił wygląda całkiem nieźle i do tego funkcjonalne jest.