  • Data: 2018-02-27 09:02:42
    Temat: Re: Vikings
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja podałem powody powyżej. realne.
    > Właśnie po to, aby wysłać komuś zdjęcie, a nie szukać 1. jakiego
    > komunikatora używa i czy używa
    O jakim komunikatorze piszesz? obojętnie czy siedzi przed kompem i
    skorzysta z www czy to samo zrobi na telefonie - na jedno wyjdze. za to
    dostanie o niebo lepszą jakość.

    > 2. wysyłać komuś linki, które niewiadomo
    > czy i jak dojdą, i czy zostaną odebrane.
    dokładnie tak samo. zamiast mmsa wysyłasz smsa, na telefonie jest to
    kliknięte i otwiera się przeglądarka pokazująca fotkę w prawdziwej
    rozdzielczości. Bez logowania, bez żadnych kłopotów.
    Mało tego. jeśli masz ochotę, nagrywasz telefonem filmik, 1 kliknięciem
    umieszczasz go na toutube, drugim robisz niedostępny dla publiczności
    trzecim wysyłasz link do wybranej osoby. możesz smsem.

    > Tak samo jak chcesz do kogoś zadzwonić, to dzwonisz, a nie każesz mu się
    > logować na messengerze, aby wykonać tamże połączenie głosowe.
    coś Ci się pomerdało.
    Natomiast ja nie twierdze że mmsy to samo zło. one są zajebiste, jesli
    babcia chce dostać fotkę wnusi na nartach. wychodzisz z gazdówki, walisz
    fotke dowolnej grupie narciarzy i wysyłasz. za 5 minut masz odpowiedź, o
    jaka śliczna. druga i chyba najważniejsza przewaga smsów to fakt, że
    osoba odbierająca _nic_ za odebranie nie płaci. Więc znowu jeśli dziadek
    ma telefon z dużym ekranem, no limit na rozmowy w a2 za 9zł, ale niema
    netu, to costam zobaczy. ale ciekawe jest że o tym a ni Ty ani Animka
    nie wspominacie, czyli w Waszych rodzinach to nie występuje.
    W mojej rodzinie to występuje. ale moja matka mówi weź się wypchaj z tym
    mmsem, daj mi linka do picassy, youtuba, bo chce widzieć co tam jest na
    fotce/filmie, a potem chcę się pochwalić i pokazać to innym znajomym.

    ToMasz