  • 11. Data: 2010-08-02 19:00:30
    Temat: Re: Vin Checker
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i36rr0$1qs$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Miałem masę oglądaczy, którzy zaczynali rozmowę o aucie od słów "Panie, na
    > Allegro jest taki rocznik taniej". W końcu jednak trafiali się nabywcy,
    > którzy byli jak Twój brat po wielusetkilometrowych wycieczkach, kończących
    > się w dokładnie taki sam sposób. Nabywcy Ci charakteryzowali się jedną
    > wspólną cechą - praktycznie nie interesowało ich, czy auto ma 130 czy 180
    > tysięcy przebiegu i praktycznie nie interesowało ich, czy jest z rocznika
    > 2005 czy 2006. Interesował ich stan konkretnego egzemplarza. I to jest
    > clue tematu "zakup samochodu używanego".

    Tak czytam i czytam...
    Naprawdę masz tylko takie pewne auta?
    Przecież jak wszyscy szukają jak piszesz najtaniej najmłodsze, to ruchu masz
    chyba niewiele.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2010-08-02 19:22:37
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-08-02 14:47, Chris pisze:
    > http://www.bezwypadkowy.net/vin-checker/checker
    >
    > Ruszył Vin Checker na razie beta ale już po nr. Vin potrafi szukać aut z
    > amerykańskiech szrotów wraz ze zdjęciami, poza tym dekoduje większość marek z
    > opisem wyposażenia.
    > Tym co szukają auta polecam zajrzeć i sprawdzić zanim się kupi.

    Tak zdekodowało mój VIN Scenica z roku 2000 że uznał go za 2002 ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 13. Data: 2010-08-02 19:32:29
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-02 18:33, Jurand pisze:

    > Idę o zakład, że szukał według schematu "niska cena, wysoki rocznik".

    Czytaj uważnie to co pisałem, szukał modelu V50 z konkretnego rocznika
    bez względu na cenę tylko w dobrym stanie zarówno wizualnym jak i
    technicznym. Napisałem że obejrzał XX aut a nie że jeździł XXX
    kilometrów. Po to jedno pojechał akurat do Poznania przy okazji
    odwiedzając znajomych z toru (znają z żoną troszkę osób z branży sportów
    motorowych) a skoro auto okazało się niewypałem mimo zapewnień
    sprzedawcy poddał się i kupił Voyagera bo było z pewnego źródła,
    pierwszy właściciel salon Polska, do tego znajomy w Poznaniu (w
    niedzielę) sprawdził mu wiarygodność w ASO i tak jak napisałem wcześniej
    cena była wyższa niż inne tego typu auta na allegro/ottozłom.

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 14. Data: 2010-08-02 19:33:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-02 19:22, Przemysław Gubernat pisze:

    > Tak zdekodowało mój VIN Scenica z roku 2000 że uznał go za 2002 ;-)

    Jak dobrze poszuka znajdzie w nim też przystanek autobusowy :)

  • 15. Data: 2010-08-02 19:43:51
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dobrze poszuka znajdzie w nim też przystanek autobusowy :)

    hmm moje niby ok znalazło, skopiowało dane z ePer jak widzę ;)
    Ale to google szukacz nie wiem po co. 5 fotek i żadna nie taka jak moja :)

    No i jakieś punkty odlicza. Po co nie wiem. A co jak sie skończą? Nowe
    konto?

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2010-08-02 19:48:05
    Od: Chris <a...@g...pl>

  • 17. Data: 2010-08-02 20:02:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-02 19:43, Irokez pisze:

    > hmm moje niby ok znalazło, skopiowało dane z ePer jak widzę ;)

    Z VIN-em jest problem taki że często producent zmieniał znaczenie w
    zależności od rocznika auta, staramy się zbierać każde info o takich
    zmianach i wprowadzać to ręcznie .. niestety jest to robota syzyfowa bo
    robi to jedna osoba w wolnej chwili. Serwis jest za free i robiony żeby
    pomóc komuś a nie za kasę z cały sztabem programistów, grafików,
    managerów itp.

    Proponuję żebyś np. wybrał Subaru + VIN: JF1GD29623G506128

    Zobaczysz wtedy zdjęcia auta z aukcji w USA i nie wygląda mi na
    bezwypadkowe ..... takich aut znaleźć można dużo więcej :)

    ps. Podaj nick to Ci oddam punkty za testy :)

    > Ale to google szukacz nie wiem po co. 5 fotek i żadna nie taka jak moja :)

    Po to żeby np. nie kopiować nr. VIN do googla tylko już jest to w
    zakładce. Co do fotek to bierze to z jakiejś bazy modeli aut, nie powiem
    bo brat to robił :)

    > No i jakieś punkty odlicza. Po co nie wiem. A co jak sie skończą? Nowe
    > konto?

    Kilka zasad i reguł:
    1. Korzystać z VIN Checkera mogą tylko zarejestrowani użytkownicy i
    określoną ilość razy.
    2. Każde skorzystanie z VIN Checkera potrąca jeden punkt z konta
    użytkownika.
    3. Punkty zdobywa się za codzienne logowanie
    4. Aktywni na forum użytkownicy (czyli tacy, którzy wnoszą pożyteczne
    informacje) będą otrzymywali bonusy punktowe
    5. Każdy nowy użytkownik dostaje na start 5 punktów

    Wystarczy poczytać ale powiem bratu żeby to umieścił w jakimś lepiej
    widocznym miejscu.

    Taka mała prośba, jeśli macie jakieś uwagi, sugestie, propozycje albo
    zażalenia :) to piszcie bezpośrednio na stronie bo całą sprawą
    techniczną zajmuje się brat a on tutaj nie wchodzi. Ja jestem od
    trzymania ładu i składu żeby nie było ogłoszeń itp .. (już kasowałem
    ogłoszenia bo ktoś sobie myślał że będzie miał darmowe ogłoszenia :)

  • 18. Data: 2010-08-02 20:25:21
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Zobaczysz wtedy zdjęcia auta z aukcji w USA i nie wygląda mi na
    > bezwypadkowe ..... takich aut znaleźć można dużo więcej :)

    No jesli tak szuka, to niezły pomysł.
    W bazie szweckich aut też?

> [...]
    > określoną ilość razy.
    > 2. Każde skorzystanie z VIN Checkera potrąca jeden punkt z konta

    Zauważyłem.

    > 3. Punkty zdobywa się za codzienne logowanie
    > 4. Aktywni na forum użytkownicy (czyli tacy, którzy wnoszą pożyteczne
    > informacje) będą otrzymywali bonusy punktowe
    > 5. Każdy nowy użytkownik dostaje na start 5 punktów

    No to dzis promocja, dostałem 8 punktów :)

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2010-08-02 20:34:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-02 20:25, Irokez pisze:

    > No jesli tak szuka, to niezły pomysł.

    Inaczej nie miało by to sensu żeby tylko dekodowało numer :)

    > W bazie szweckich aut też?

    Chyba się nie da za to jest na forum link to Szwedów i każdy może sobie
    wpisać numery rej.

  • 20. Data: 2010-08-02 23:42:24
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Chris" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.bezwypadkowy.net/vin-checker/checker
    >
    > Ruszył Vin Checker na razie beta ale już po nr. Vin potrafi szukać aut z

    nie działa więc jest to zwykły spam