  • Data: 2018-01-22 14:55:36
    Temat: Re: Virgin sie sprzeda.
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    news:5a65bada$0$665$65785112@news.neostrada.pl...

    > Babcia nie babcia. Od kiedy jest dostępna ta oferta to z karty (i usług)
    > Play już wcale nie korzystam. Tylko pakiet SMS dokupiony do standardowego
    > Freemium, i sprawy telefoniczne mam załatwione, kosztuje mnie to dokładnie
    > 9zł/mies. Rozmowy i transfer netu w zupełności wystarcza. Piszesz o
    > promilu użytkowników VM którzy korzystają z Freemium, a pozostali co - co
    > takiego poza owym Freemium oferuje ten operator że zdołał przyciągnąć aż
    > 429.9tys użytkowników?

    aktualnie można mieć do jednego totalnego no limitu za 29 kolejny za pół
    tego albo tańszy za 9,50 (połączenia komórkowe, net i smsy)
    Można też mieć 'abonament' ze wszystkimi dobrodziejstwami abonamentu
    (przekierowania, połączenia oczekujące i konferencyjne) bez samej opłaty
    abonamentowej- płacimy ile wydzwonimy

    --
    pozdr

    Tomasz