    Subject: Re: Virgin sie sprzeda.
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 29 Jan 2018 17:16:51 +0100

    On 2018-01-29 14:31, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Trybun" 5a6999f3$0$1680$6...@n...neostrada.pl

    > Brak rozumu -- zarówno kupującym Apple, jak i koczownikom.
    > (owczy pęd?)

    Trzeba by Przemola zapytać co z tymi jankesami jest że zachowują się tak
    nieracjonalnie..

    > Ja wykorzystałem w grudniu -- gadając z a2mobile o głuchych
    > telefonach moich rodziców. Zanim wpadłem na genialny ;) pomysł
    > netowego zaproszenia ;) do rozmowy (zgłosiłem się jako chętny
    > do przeniesienia numeru) wygadałem jeden z pakietów niemal do
    > cna. Telefony ogłuchły naraz oba, po jakimś czasie jeden odżył
    > a w drugim trzeba było coś (roaming) poprzestawiać, aby odżył.

    Zdaje się że w interesach z p. Żakiem można wszystko stracić, nie tylko
    kasę i nerwy..

    > Rozmowy telefoniczne? -- programem dostarczonym wraz z telefonem.
    >
    > Ten program także może rejestrować jako dyktafon, ale słabo, bo
    > daje się ubijać z byle powodu. Preferuję programy nagrywające,
    > które nie dają się ubijać. Fajnie, gdy te programy potrafią
    > korzystać z mikrofonu redukcyjnego, wiedząc o tym, ze rozmowa
    > może dobiegać z dużej odległości.

    Tak, telefoniczne. Jak się ten program nazywa? Mam coś takiego
    fabrycznie zainstalowanego, ikonka przedstawiająca mikrofon, nazywa się
    to "rejestrator dźwięku", ale chyba to nie służy do nagrywania rozmów.