  • Data: 2013-01-08 20:08:09
    Temat: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-08 17:21, Tomasz Pyra wrote:
    > Takie moje przemyślenia na temat władzy miotającej się od jakiegoś czasu w
    > dziedzinie kontroli drogowych.
    > Bo w sumie nie sądzę, żeby obecnie w fotoradarach chodziło tak naprawdę o
    > pieniądze - władzy się to nie opłaca.
    >
    > Te 1.5mld wpisane w plan (raczej nierealne), to są grosze w centralnym
    > budżecie który ma około 300mld.

    Ale ziarnko do ziarnka.. a malo jest tak prostych i tanich metod
    natrzepania kasy, jak ta. Jakie sa ograniczenia - kazdy wie, ilu
    kierowcow je respektuje - j/w - za to zakup kilkudziesieciu
    FR na pokladzie fordow, ktore wg. podawanych wyliczen zwrocily
    sie bodajze w dwa tygodnie, a pojezdza pewnie jeszcze ze 2-3 lata
    zanim je zarzna i wymienia na nowe. Wiec to jest wielka ferma
    kur niosacych zlote jajka.

    A to kogo wpienia a kogo nie, to nie jest jednoznaczne. Widocznie
    ktos wyliczyl ze wobec masy spolecznej zadziala populizm z haslami
    o "mordercach drogowych" do ktorych w praktyce zaliczy sie byle
    pechowca jadacego 62+ przez jakas zapyziala wies bez zywej duszy na
    horyzoncie.

    --

    memento lorem ipsum