    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
    Date: Wed, 9 Jan 2013 02:40:20 +0100

    Dnia Tue, 08 Jan 2013 23:11:25 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Jakie dane? To moja opinia.

    Megrimsa dane, ze dawniej 500, a teraz 4.

    > A jeśli chodzi o ilość pasów między Wrocławiem a Katowicami, to chyba
    > dość jasno napisałem, że nie jestem pewien, jak wyglądało to w czasach
    > przedautostradowych (ja z północy jestem). Nawet, jeśli to było coś na
    > kształt expressówki, ale ze skrzyżowaniami, to łatwo się domyśleć, gdzie
    > dochodziło do zdarzeń drogowych.

    RoMan moze bedzie lepiej pamietal, problem w tym ze tam autostrada byla od
    1935 czy jakos tak. Co prawda byla to droga jednojezdniowa dwupasowa, ale
    "w randze autostrady" :-) i wiadukty chyba zrobili, bo jakis problemow ze
    skrzyzowaniami sobie nie przypominam, choc prawde powiedziawszy - jakby
    byly, to droga jak wiele innych krajowych - gdzie skrzyzowania nie
    przeszkadzaja.

    W dodatku jakosc tej drogi zachecala do przejazdu 94, wiec tym bardziej
    mnie ciekawi skad te dane - i czy prawdziwe.

    > Nieprawda.

    Na A4 jednak prawda.

    > Oczywiście, jeśli firma da samochód i na paliwo - cegła na gaz i
    > hejaaaaa. Ale sporo jeździ wolniej, bo paliwo drogie, bo głośno, bo
    > pasażerka narzeka. Może jadąc 170 tego nie widać, ale ja jak jadę
    > 120-140 Corollką (bo szybciej=2xgłośniej) to też wyprzedzam

    I czesciej wyprzedzasz czy jestes wyprzedzany.

    > Mi chodzi o to, żeby to było dozwolone - tzn. żebym mógł się tak
    > rozpędzić zgodnie z przepisami, bo wyprzedzam, bo mam ochotę, bo
    > współczesne samochody na autostradzie na to pozwalają, bo warunki
    > pozwalają. I tak jak nie chcę, żeby ktoś mi zaglądał do portfela, tak
    > nie chcę, żeby ktoś mi mówił, że skoro to tylko 5, czy 20 minut, to nie,
    > nie da rady.

    A inni powiedza 140 tak, a 180 nie, bo za duze zagrozenie stwarzasz :-)

    J.