eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW jakim prepaidzie mozna przekazywac srodki na inny numer › Re: W jakim prepaidzie mozna przekazywac srodki na inny numer
    Date: Wed, 04 Mar 2015 14:42:40 +0100
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: W jakim prepaidzie mozna przekazywac srodki na inny numer

    Rafal Jankowski wrote:

    > Zwykle nie wydaje więcej niż 20 PLN/mc wolę jednak doładowywać rzadziej
    > za większe kwoty bo ta czynność mimo wszystko obniża jakość życia.

    W Plusie na kartę możesz doładować jednego dużą kwotą i dostać do tego
    bonus i zapomnieć np. na rok, a minimum pół roku. Drugiego zasilasz
    wtedy co miesiąc przelewając 20 zł z tego pierwszego.

    W u konkurencji pewnie sporo rzadziej, ale musisz zasilać każdego osobno.

    U siebie stosuję takie rozwiązanie, że zasilam iPlusa na kartę 100 zł,
    otrzymuję 115 i bonus ileśtam GB transferu do wykorzystania w ciągu 180
    dni. Ten iPlus siedzi w tablecie. Raz na miesiąc przelewam z niego 20 zł
    na mojego Plusa na Kartę. W ciągu 6 miesięcy akurat zdążam przelać te
    115 zł. W ten sposób mam iPlusa na kartę z paroma GB do wykorzystania
    przez pół roku praktycznie gratis.