  • 11. Data: 2011-10-17 10:04:46
    Temat: Re: [WAW] Uklon w strone motocyklistow
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 17-10-2011 o 11:57:43 AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > Jechalem. Mapki z artykulu pochodzily ze strony ZDM-u, na znakach
    > faktycznie sa "pojazdy jednosladowe" podobnie jak na Grzybowskiej,
    > milicja lapala samochody, motocykli nie. Zlapali niestety na buspasie na
    > Modlinskiej.

    Dzięki, good news w poniedziałkowe rano! A na Grzybowskiej to co za
    uprzywilejowanie dla motocykli? Bo nie odnotowałem?

    --
    Nikanor

  • 12. Data: 2011-10-17 10:08:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, Nikanor <n...@g...pl> wrote:

    > Dzięki, good news w poniedziałkowe rano! A na Grzybowskiej to co za
    > uprzywilejowanie dla motocykli? Bo nie odnotowałem?

    Na Grzybowskiej zmiany sa juz od roku bodajze. Nie wiem w ktorych
    miejscach jest tylko bus-pasem + jednoslady ale wlasnie jednoslady tez
    sa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-10-17 10:41:24
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 17-10-2011 o 12:08:29 AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > On 2011-10-17, Nikanor <n...@g...pl> wrote:
    > Na Grzybowskiej zmiany sa juz od roku bodajze. Nie wiem w ktorych
    > miejscach jest tylko bus-pasem + jednoslady ale wlasnie jednoslady tez
    > sa.

    Hm. Aż przejadę obejrzeć. Kopią w tym mieście i kopią - w końcu będę
    musiał zacząć patrzeć na znaki drogowe.

    --
    Nikanor

  • 14. Data: 2011-10-17 18:55:08
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2011-10-17 12:04, Nikanor wrote:
    > A na Grzybowskiej to co za uprzywilejowanie dla motocykli?

    Mogą jechać prosto. Tak, dobrze przeczytałeś.

    --
    Alf/red/

  • 15. Data: 2011-10-19 12:51:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > faktycznie sa "pojazdy jednosladowe" podobnie jak na Grzybowskiej,
    > milicja lapala samochody, motocykli nie. Zlapali niestety na buspasie na

    Wczoraj nielegalnie zjechalem z Wislostrady na most, za barierkami
    (gdzie wjazd jest tylko dla sluzb) stal patrol a pan z SM probowal mi wmowic,
    ze most jest tylko dla komunikacji...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-10-19 13:13:06
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Wed, 19 Oct 2011 12:51:46 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > Wczoraj nielegalnie zjechalem z Wislostrady na most, za barierkami
    > (gdzie wjazd jest tylko dla sluzb) stal patrol a pan z SM probowal
    mi wmowic,
    > ze most jest tylko dla komunikacji

    Pokazales mu info: Nie dotyczy... Oraz pojazdow jednosladowych?

    --
    Glub
    SW-T400

  • 17. Data: 2011-10-19 13:21:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, Glub <g...@g...com> wrote:

    > mi wmowic,
    >
    > Pokazales mu info: Nie dotyczy... Oraz pojazdow jednosladowych?

    Nie chcialo mi sie z nim dyskutowac bo odnioslem wrazenie od pierwszych
    slow ze sie jednak nie dogadamy, wiec puscil i powiedzial ze i tak
    zatrzyma mnie nastepny patrol.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-10-19 16:01:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Oct 2011 12:51:46 +0000 osobnik zwany AZ wystukał:

    > Wczoraj nielegalnie zjechalem z Wislostrady na most, za barierkami
    > (gdzie wjazd jest tylko dla sluzb) stal patrol a pan z SM probowal mi
    > wmowic, ze most jest tylko dla komunikacji...

    a pan z SM to sobie może. W tym miejjscu nie ma prawa Cię zatrzymać.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 19. Data: 2011-10-19 16:18:56
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-19 15:21, AZ pisze:

    > Nie chcialo mi sie z nim dyskutowac bo odnioslem wrazenie od pierwszych
    > slow ze sie jednak nie dogadamy, wiec puscil i powiedzial ze i tak
    > zatrzyma mnie nastepny patrol.

    A po huj sie zatrzymywales?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 20. Data: 2011-10-19 18:02:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a pan z SM to sobie może. W tym miejjscu nie ma prawa Cię zatrzymać.

    Niestety ma. Stal "Zakaz ruchu" z "Nie dotyczy pojazdow sluzb
    miejskich".

    --
    Artur
    ZZR 1200