  • 111. Data: 2012-05-25 15:42:04
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Zawsze tracę w windzie w bloku.

    Kiedys ci prad wylacza, to zrozumiesz :-P

    >Z Turcji do Polski przez Bluetooth?

    Z telefonu w Turcji do notebooka w Turcji. Albo z telefonu w Turcji,
    do drugiego telefonu w Turcji :-)

    J.

  • 112. Data: 2012-05-25 17:09:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net>

    > A może nie chcę żeby ktoś miał moiego maila ??

    To nie podawaj go w adresie zwrotnym

  • 113. Data: 2012-05-25 17:14:19
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ArekM" <a...@j...com>

    > Tutaj sie w zupełności zgadzam!
    > Panowie - szczerze!!! Kiedy ostatni raz uzyliscie BT do przesłania pliku?
    > :)

    Komuś obok ? Gdzieś w 2009, ale ...

    > Jak dla mnie kabelek/chmura (poczta, dyski online) są zdecydowanie
    > wygodniejsze - a uzywanie BT do tego celu to troche komplikowanie sobie
    > życia - trzeba wyszukać urządzenie, wpisywac piny, zatwierdzac .....

    .. ale był to jedyny przypadek kiedy komuś plik wysyłałem z telefonu

  • 114. Data: 2012-05-25 17:23:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Ale po co sobie utrudniać życie skoro można to zrobić prosto
    > i szybko dzięki BT ... ??

    Utrudniac zycie? Chyba nie uzywales nigdy Bump...

  • 115. Data: 2012-05-25 17:29:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ArekM" <a...@j...com> wrote in message

    > Ale zdjęcia to nie wszystko. W moim przypadku wymieniam między
    > telefonami/telefonem a pecetem dwa rodzaje plików - PDF i zdjęcia.
    > Ten "Bump" to potrafi?

    Jestes twórca tych pdf'ow?
    Czy sciagasz je gdzies z sieci?
    W drugim przypadku wystarczy sms'em poslac link do niego.

  • 116. Data: 2012-05-25 17:35:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Oczywiście, że nie. Ale nerdom się wydaje że tak jest "cool".

    Nie bez powodu wielu operatorow "zmusza" uzytkownikow smartfonow
    do posiadania pakietu danych, nawet minimalnego - zdecydowanie ulatwia
    to uzytkowanie smartfonow... Zaleta BT dla tych co nie maja pakietu danych
    jest fakt, ze to lokalne poloczenie i nie kosztuje ich tych 2 groszy za
    fotke.

  • 117. Data: 2012-05-25 17:45:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Z telefonu w Turcji do notebooka w Turcji.
    > Albo z telefonu w Turcji, do drugiego telefonu w Turcji :-)

    Znam ten bol - dlatego jak bylem nurkowac w Egipcie to
    pierwsze co zrobilem po przyjezdzie z lotniska do hotelu
    to zaopatrzenie sie w dobra karte SIM z pakietem danych.
    Przydaje sie nie tylko do tak trywialnych rzeczy jak przesyl
    plikow ale i generalnie do posiadania netu w telefonie.
    A nie trzeba nikomu tlumaczyc ze internet przydaje sie
    jako zrodlo informacji, zwlaszcza na wakacjach za granica.

  • 118. Data: 2012-05-25 17:48:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > U mnie naokoło same iosy, androidy, pecety z win .... a BT do wyslania
    > pliku uzylem ostatni raz jakies 3 lata temu :)

    U mnie to samo, z tym ze dawniej niz 3 lata temu.

    > No ale wyslanie mailem to tylko wpisanie/wybranie adresu email... :)

    W przypadku wspomnianego wczesniej Bump nawet tego nie trzeba,
    wystarczy ze telefonem trzymanym w rece stukniesz sie z drugim
    telefonem jak w przypadku toastu kieliszkami i plik wedruje do kolegi.
    Nawet jak Ty masz iOS a on Android, lub odwrotnie...
    Ostatnia wersja dziala nawet z pecetem - stukasz telefonem w spacje :-)

  • 119. Data: 2012-05-25 17:53:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skrypek nam moze zademonstruje jak wprowadza w telefonie taki adres:
    >
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    >
    > :-P

    Akurat w iOS jest to trywialnie proste - aby wpisac znak z umlautem
    przytrzymujesz na klawiaturze chwilke dluzej znak lacinski, bez umlautu
    np. e i pojawia Ci sie cala lista alternatywnych literek "e" z ogonkami,
    daszkami i umlautami. Jak sie to odbywa na Androidzie?

  • 120. Data: 2012-05-25 17:58:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Ale parować telefony z obcymi ludźmi to ci się chce?

    > Co za wzruszające case study z ZHRu.

    - Nie mozemy kochanie kupic tego telefonu...
    - Dlaczego?
    - No bo jak nas nieznajomy bez aparatu i bez dobrego telefonu z internetem
    poprosi nas o zrobienie mu fotki to musielibysmy mu odmowic bo nie
    mielibysmy jak z tego telefonu wyslac mu fotki...

    Bardzo ciekawe maja niektorzy kryteria wyboru telefonu :-)