  • 211. Data: 2012-05-30 01:56:50
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na drugi raz jak p*, to choc wytnij wlasne cytaty.

    Gorzej ci?

  • 212. Data: 2012-05-30 06:05:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...
> [...]
    .com...
> [...]
    com...

    > Nie wiem o kim mówisz. Na androidziarzy pluję, bo sobie zasłużyli.
    > Myślałem, że to zwykli wredni Polacy a nie jacyś biedni Rumuni.

    Mówiliśmy o wysyłaniu plików między telefonami w Egipcie.
    W tym kontekście pojawił się Twój komentarz o dzikusach...

  • 213. Data: 2012-05-30 06:19:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message

    > Tylko dla Szwajcarów ..

    A w Meksyku tylko dla Meksykanów - co nie przeszkadzało mi
    kupić dwie karty SIM meksykańskiej firmy Telcel na eBay
    i z powodzeniem używać je na wakacjach w zeszłym roku...

    Myślę że podobna sytuacja będzie ze Szwajcarią, wystarczy
    pogrzebać: http://www.ebay.com/itm/320735073113

  • 214. Data: 2012-06-07 18:47:36
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/05/2012 08:04, Chris wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    .com...

    > Pamiętaj że nie wszyscy mają abonament, mając prepaida z pakietem danych
    > może być większy problem bo jest to dodatkowa opcja do wykupienia
    > ograniczona limitem danych .

    To ci sami, którzy kupią dwuletniego merca i tankują codziennie za 10zł
    biadoląc, że utrzymanie drogie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 215. Data: 2012-06-07 18:49:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/05/2012 09:42, J.F. wrote:

    > Ale czemu nic ?
    > O ile schron w obecnych czasach to moze i zahacza o paranoje,
    > to wyciagarka jest ci potrzebna lub nie.
    >
    > Ale kupowanie telefonu bez BT to jakas glupota jest :-).
    >
    > Choc kto wie, moze za pare lat faktycznie okaze sie niepotrzebny ...

    Ostatni raz BT użyłem ze 3 lata temu podłączająć komuś w pracy czytnik
    cholerawieczego, instalowanie parowanie tego dziadostwa zajęło im
    dobrych 10 minut. W telefonie nawet nie wiem, gdzie się go włączyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 216. Data: 2012-06-07 18:52:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/05/2012 13:46, Skrypëk wrote:

    > Przed znajomymi się wstydzisz maila?

    Poszedł z ukrainką na grzyby, chciał wysłać jej fotkę pamiątkową, ale
    boi się że będzie się potem przymilała i jeszcze żona maile przeczyta.
    To w pełni zrozumiałe.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil