  • 121. Data: 2012-05-25 19:21:39
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ArekM" napisał:

    > Panowie - szczerze!!! Kiedy ostatni raz uzyliscie BT do przesłania pliku?
    > :)

    Ostatnio? Dzisiaj. Pstrykam sobie z balkonu postępy budowy 2 linii metra i
    klik - plik przesłany do laptopa ląduje w odpowiednim katalogu. Ot tak po
    prostu. Bez ruszania pakietu danych, szukania kabelka czy branzlowania się
    klientami pocztowymi na telefonie i laptopie.

    > Jak dla mnie kabelek/chmura (poczta, dyski online) są zdecydowanie
    > wygodniejsze
    > - a uzywanie BT do tego celu to troche komplikowanie sobie życia.

    Tylko tak sobie żartujesz, prawda? Albo kiedyś poległeś przy parowaniu
    (uwaga: to jest operacja jednorazowa, więc bez bajek o pinach, proszę) i
    masz traumę.

    JoteR

  • 122. Data: 2012-05-25 20:06:30
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Kiedys ci prad wylacza, to zrozumiesz :-P

    I do czego mi się wtedy przyda ten bluetooth? Do podłączenia słuchawek, żeby
    sobie muzyki posłuchać?

  • 123. Data: 2012-05-25 20:19:21
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    JoteR <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    > katalogu. Ot tak po prostu. Bez ruszania pakietu danych, szukania
    > kabelka czy branzlowania się klientami pocztowymi na telefonie i

    Z własnym laptopem to można telefon po prostu synchronizować a nie
    pierdzielić się z wysyłaniem plików.

    > Tylko tak sobie żartujesz, prawda? Albo kiedyś poległeś przy parowaniu
    > (uwaga: to jest operacja jednorazowa, więc bez bajek o pinach,
    > proszę) i masz traumę.

    Samo to parowanie trwa dłużej niż przesłanie pliku dowolną inną metodą.
    Zwłaszcza że ponoć ma służyć do wysyłania pojedynczego pliku obcym ludziom
    przy ognisku. Strasznie duży narzut pracochłonności.

  • 124. Data: 2012-05-25 20:21:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Znam ten bol - dlatego jak bylem nurkowac w Egipcie to
    > pierwsze co zrobilem po przyjezdzie z lotniska do hotelu
    > to zaopatrzenie sie w dobra karte SIM z pakietem danych.
    > Przydaje sie nie tylko do tak trywialnych rzeczy jak przesyl
    > plikow ale i generalnie do posiadania netu w telefonie.
    > A nie trzeba nikomu tlumaczyc ze internet przydaje sie
    > jako zrodlo informacji, zwlaszcza na wakacjach za granica.

    No co ty, przez bluetooth se przegra informacje od przygodnego przechodnia.

  • 125. Data: 2012-05-25 21:22:29
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    >
    > Tylko tak sobie żartujesz, prawda? Albo kiedyś poległeś przy parowaniu
    > (uwaga: to jest operacja jednorazowa, więc bez bajek o pinach, proszę) i

    Masz na stałe sparowany swoj telefon z telefonami/laptopami znajomych?
    Gratuluje ;)

    --
    PZDR!

  • 126. Data: 2012-05-25 22:12:04
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pt 25 05 2012 21:22, ArekM pisze:

    > Masz na stałe sparowany swoj telefon z telefonami/laptopami znajomych?
    > Gratuluje ;)

    A po co chcesz parować telefony? Bo do przesyłania nie jest niezbędne.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 127. Data: 2012-05-25 22:54:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    >No co ty, przez bluetooth se przegra informacje od przygodnego
    >przechodnia.

    A jak ty chcesz podlaczyc notebooka do pakietu na simkarcie ? :-)

    J.

  • 128. Data: 2012-05-25 23:00:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    JoteR <j...@p...pl> wrote:
> [...]
    > laptopie.

    >Z własnym laptopem to można telefon po prostu synchronizować a nie

    Jak zsynchroniwac ?

    >Samo to parowanie trwa dłużej niż przesłanie pliku dowolną inną
    >metodą. Zwłaszcza że ponoć ma służyć do wysyłania pojedynczego pliku
    >obcym ludziom przy ognisku. Strasznie duży narzut pracochłonności.

    Mowisz ze wklepiesz swoj adres email szybciej niz sparujesz ?

    J.

  • 129. Data: 2012-05-25 23:08:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A jak ty chcesz podlaczyc notebooka do pakietu na simkarcie ? :-)

    simkarta w telefonie? to telefon po kablu usb lub po wifi.
    simkarte mozna tez włożyć do modemu usb.

  • 130. Data: 2012-05-25 23:11:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ArekM" napisał:

    > Masz na stałe sparowany swoj telefon z telefonami/laptopami znajomych?
    > Gratuluje ;)

    Na frędzel mam parować swój telefon z jakimiś obcymi laptopami?
    Ja mam normalnych znajomych, do mnie przychodzą z flaszką, nie z laptopem.
    Na swój laptop wysyłam. Tak po prostu. Z balkonu do pokoju. Najprostszą
    drogą. Bez zatrudniania przy tej naprawdę prostej czynności routerów czy
    prowajderów.
    A ty - jaką jeszcze ideologię dorobisz do tej swojej traumy?
    Tylko coś nowego, proszę, bo od bełkotu rodzimych i importowanych trolli, za
    głupich by sobie zestawić połączenie BT, już rzygliwie się robi.

    JoteR