  • 131. Data: 2012-05-25 23:31:20
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:j...@p...onet.pl...
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >simkarta w telefonie? to telefon po kablu usb

    Po ch* po kablu, zeby ryzykowac zgubienie lub polamanie ?

    > lub po wifi.

    Sam wiesz ze to tylko niektore telefony potrafia :-)

    >simkarte mozna tez włożyć do modemu usb.

    A mozna tez sie podlaczyc BT, jak kazdy normalny czlowiek :-)

    Myslicie ze po co jest ten BT w kazdym telefonie ?

    J.

  • 132. Data: 2012-05-26 00:11:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 25 May 2012 23:31:20 +0200, J.F napisał(a):

    > Po ch* po kablu, zeby ryzykowac zgubienie lub polamanie ?

    Nie pszemol, sam wiesz, że tym samym kablem ładujesz telefon codziennie.
    Albo i dwa razy dziennie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 133. Data: 2012-05-26 01:55:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Nie pszemol, sam wiesz, że tym samym kablem ładujesz telefon
    > codziennie. Albo i dwa razy dziennie.

    No co ty, on ładuje telefon przez blututa.

  • 134. Data: 2012-05-26 01:56:23
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Po ch* po kablu, zeby ryzykowac zgubienie lub polamanie ?

    > Sam wiesz ze to tylko niektore telefony potrafia :-)

    No i w czym problem?

    > A mozna tez sie podlaczyc BT, jak kazdy normalny czlowiek :-)
    >
    > Myslicie ze po co jest ten BT w kazdym telefonie ?

    Do podłączania słuchawek.

  • 135. Data: 2012-05-26 01:58:50
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak zsynchroniwac ?

    Normalnie. Siada się przy biurku, podłącza się telefon by się ładował, a on
    się sam synchronizuje. Za proste? Za mało nerdowate?

    > Mowisz ze wklepiesz swoj adres email szybciej niz sparujesz ?

    Mój email to ja mogę wybrać, nie muszę wklepywać.

  • 136. Data: 2012-05-26 02:03:24
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > Na frędzel mam parować swój telefon z jakimiś obcymi laptopami?
    > Ja mam normalnych znajomych, do mnie przychodzą z flaszką, nie z
    > laptopem.

    To dobrze, znaczy jeszcze do reszty nie spalmiałeś. Bo z opowieści grupowych
    nerdów wynika, że ich podstawowym zajęciem towarzyskim jest wymienianie się
    plikami między smartfonami zamiast pić i rozmawiać jak człowiek.

    > Na swój laptop wysyłam. Tak po prostu. Z balkonu do pokoju.
    > Najprostszą drogą. Bez zatrudniania przy tej naprawdę prostej
    > czynności routerów czy prowajderów.

    A czym się różni zatrudnienie wifi lub kabla od zatrudniania bluetootha?
    Taki sam nakład pracy.

  • 137. Data: 2012-05-26 02:07:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > - Nie mozemy kochanie kupic tego telefonu...
    > - Dlaczego?
    > - No bo jak nas nieznajomy bez aparatu i bez dobrego telefonu z
    > internetem poprosi nas o zrobienie mu fotki to musielibysmy mu
    > odmowic bo nie mielibysmy jak z tego telefonu wyslac mu fotki...
    >
    > Bardzo ciekawe maja niektorzy kryteria wyboru telefonu :-)

    Ciekawe czy takie same kryteria stosują też w innych dziedzinach.
    - nie możemy kupić tego ładnego samochodu, on nie ma wyciągarki..
    - nie możemy kupić tego domu, on nie ma schronu przeciwatomowego w piwnicy..
    No przecież to jest jakaś paranoja. Tacy ludzie nie mogą sobie kupić nic
    ładnego z powodu tej choroby umysłowej.

  • 138. Data: 2012-05-26 10:42:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 02:07:13 +0200, Skrypëk napisał(a):
> [...]
    > No przecież to jest jakaś paranoja. Tacy ludzie nie mogą sobie kupić nic

    Ale czemu nic ?
    O ile schron w obecnych czasach to moze i zahacza o paranoje,
    to wyciagarka jest ci potrzebna lub nie.

    Ale kupowanie telefonu bez BT to jakas glupota jest :-).

    Choc kto wie, moze za pare lat faktycznie okaze sie niepotrzebny ...

    J.

  • 139. Data: 2012-05-26 15:46:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 02:03:24 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > To dobrze, znaczy jeszcze do reszty nie spalmiałeś. Bo z opowieści grupowych
    > nerdów wynika, że ich podstawowym zajęciem towarzyskim jest wymienianie się
    > plikami między smartfonami zamiast pić i rozmawiać jak człowiek.

    Widac Polska sie skonczyla, skoro nie wszyscy mysla juz tylko jakby sie tu
    gdzies napic :-)

    > A czym się różni zatrudnienie wifi lub kabla od zatrudniania bluetootha?
    > Taki sam nakład pracy.

    Kabelek zawsze sie gdzies zawieruszy, i jak bedzie naprawde potrzebny, to
    go nie bedzie. No i nie zalatwia transmisji miedzy telefonami.

    Wifi - prosze bardzo, tylko ze w tej pieciolatce ciagle nie bardzo jest jak
    to uzyc, oprogramowanie nie doroslo ...

    J.

  • 140. Data: 2012-05-26 15:50:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 01:58:50 +0200, Skrypëk napisał(a):
    > Normalnie. Siada się przy biurku, podłącza się telefon by się ładował, a on
    > się sam synchronizuje. Za proste? Za mało nerdowate?

    Jakies za proste. usiadlem przy biurku, podlaczylem telefon do ladowarki i
    nic sie nie synchronizuje. O czyms chyba zapomniales napisac, i to o nie
    jednym :-)

    J.