    From: gauri7 <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: WP MOBI - obudzili sie - czy olac?
    Date: Tue, 26 May 2009 09:41:55 -0700 (PDT)

    On 26 Maj, 16:51, Ircys <i...@p...pl> wrote:

    > Ja, w celach testowych, kartę WPMobile zamówiłem w poniedziałek.
    > W środę miałem ją już w ręku, aktywacja nastąpiła w piątek i od razu
    > złożyłem dyspozycję w Play do przeniesienia numeru. W poniedziałek,
    > czyli w tydzień od zamówienia, karta działała już w Play.

    A kiedy wysłałeś kartę rejestracyjną? Bo bez zarejestrowania nie
    przeniosą numeru. Moja karta do nich doszła 18 maja a dopiero w dniu
    dzisiejszym dostałem maila, że numer został zarejestrowany. W
    międzyczasie niepotrzebnie składałem dwa wnioski o przeniesienie
    numeru. Jak dzwoniłem na infolinie to owszem, powiedzieli, że karta
    rejestracyjna doszła, ale już nikt nie raczył mnie poinformować, że
    numer nie został jeszcze zarejestrowany. Na infolinii 799256625
    powiedzieli, że został przedłużony czas na przenoszenie numeru do
    końca czerwca. Natomiast na 799246624 nic o tym nie wiedzą i trzeba
    złożyć wniosek do końca maja. Ehhh paranoja....! Ja jutro idę złożyć
    3. już wniosek! Pozdro! > G - )