  • 1. Data: 2009-05-26 08:43:52
    Temat: WP MOBI - obudzili sie - czy olac?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    5 maja, przeczytawszy posty :) zamowilem starter WP Mobi chcac sobie go
    przeniesc do Playa.
    Dlugo byla cisza - wreszcie wczoraj przyszlo, ze zamowienie zostalo
    przekazane do realizacji.

    Na zdrowy rozum jednak nie mam juz szans na sfinalizowanie przeniesienia,
    prawda?
    Tak wiec chyba najlepiej bedzie odmowic zaplaty i nie odebrac przesylki. Co
    myslicie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-05-26 11:16:53
    Temat: Re: WP MOBI - obudzili sie - czy olac?
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

> [...]
    > prawda?
    > Tak wiec chyba najlepiej bedzie odmowic zaplaty i nie odebrac przesylki.

    no szanse masz niewielkie.. w sumie miałem niezłe przejścia z aktywacją
    karty... 2 tygodnie.. ale już dzisiaj przyszedł sms z pleja że mogę przyjśc
    po kartę... tyle że trwało to wszystko 21 dni.... z winy wp oczywiście..
    play od piątku załatwił sprawę

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 3. Data: 2009-05-26 14:51:44
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    wiadomościnews:gvga4a$d0n$1@news.onet.pl...

> [...]
    > po kartę... tyle że trwało to wszystko 21 dni.... z winy wp oczywiście..

    Ja, w celach testowych, kartę WPMobile zamówiłem w poniedziałek.
    W środę miałem ją już w ręku, aktywacja nastąpiła w piątek i od razu
    złożyłem dyspozycję w Play do przeniesienia numeru. W poniedziałek,
    czyli w tydzień od zamówienia, karta działała już w Play.

    Ircys

  • 4. Data: 2009-05-26 16:41:55
    Od: gauri7 <j...@g...com>

    On 26 Maj, 16:51, Ircys <i...@p...pl> wrote:

> [...]
    > złożyłem dyspozycję w Play do przeniesienia numeru. W poniedziałek,
    > czyli w tydzień od zamówienia, karta działała już w Play.

    A kiedy wysłałeś kartę rejestracyjną? Bo bez zarejestrowania nie
    przeniosą numeru. Moja karta do nich doszła 18 maja a dopiero w dniu
    dzisiejszym dostałem maila, że numer został zarejestrowany. W
    międzyczasie niepotrzebnie składałem dwa wnioski o przeniesienie
    numeru. Jak dzwoniłem na infolinie to owszem, powiedzieli, że karta
    rejestracyjna doszła, ale już nikt nie raczył mnie poinformować, że
    numer nie został jeszcze zarejestrowany. Na infolinii 799256625
    powiedzieli, że został przedłużony czas na przenoszenie numeru do
    końca czerwca. Natomiast na 799246624 nic o tym nie wiedzą i trzeba
    złożyć wniosek do końca maja. Ehhh paranoja....! Ja jutro idę złożyć
    3. już wniosek! Pozdro! > G - )

  • 5. Data: 2009-05-26 19:22:45
    Od: fanfaran <f...@f...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > prawda?
    > Tak wiec chyba najlepiej bedzie odmowic zaplaty i nie odebrac przesylki. Co

    Moze mi ktos wyjasnic jaki jest sens kupowania startera jakiego
    badziewnego WPmobi z jakims smiesznym numerem, zeby zaraz potem go
    przeniesc do Play? Nie proscie isc od razu do Play? ;)

  • 6. Data: 2009-05-26 19:42:53
    Od: "Szop" <...@k...p>

    > Moze mi ktos wyjasnic jaki jest sens kupowania startera jakiego
    > badziewnego WPmobi z jakims smiesznym numerem, zeby zaraz potem go
    > przeniesc do Play? Nie proscie isc od razu do Play? ;)
    1. w wpmobi wybierasz numer - można trafic fajny
    2. play płaci za przeniesienie do niego, wpmobi promocyjnie nie pobiera
    opłaty -> nawet 90 zl w prezencie do wygadania za przeniesienie.

  • 7. Data: 2009-05-27 08:32:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Szop" <...@k...p> napisał w wiadomości
    > 1. w wpmobi wybierasz numer - można trafic fajny
    > 2. play płaci za przeniesienie do niego, wpmobi promocyjnie nie pobiera
    > opłaty -> nawet 90 zl w prezencie do wygadania za przeniesienie.

    Poza tym niektorzy operatorzy - np. Tlenofon - naliczaja oplaty za
    polaczenie wedlug prefiksu, nie faktycznej przynaleznosci. Tak wiec mozna
    miec Playa traktowanego czasem jak komorka z orange :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-05-27 09:02:34
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Maj, 18:41, gauri7 <j...@g...com> pisze...

    > A kiedy wysłałeś kartę rejestracyjną? Bo bez zarejestrowania nie
    > przeniosą numeru. Moja karta do nich doszła 18 maja a dopiero w dniu
    > dzisiejszym dostałem maila, że numer został zarejestrowany.

    Kartę rejestracyjną wysłałem w dniu otrzymania karty czyli w środę.
    Wysłałem ją faxem i po konsultacji z infolinią również skan
    (załącznik) na adres
    p...@w...pl. Informację o zarejestrowaniu karty dostałem na maila
    i SMS-em w piątek czyli po 2 dniach.

    Ircys

  • 9. Data: 2009-05-27 11:31:36
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    Kartę rejestracyjną wysłałem w dniu otrzymania karty czyli w środę.
    Wysłałem ją faxem i po konsultacji z infolinią również skan

    to miałeś strasznie dużo szczęścia... ja dzwoniłem w sumie do nich lekko
    licząc 10 razy i mam w skrzynce 12 maili ,.... za każdym razem zwalali na
    orange że im nie aktywuje kart na czas

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 10. Data: 2009-05-27 11:33:20
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "fanfaran" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Moze mi ktos wyjasnic jaki jest sens kupowania startera jakiego
    > badziewnego WPmobi z jakims smiesznym numerem, zeby zaraz potem go
    > przeniesc do Play? Nie proscie isc od razu do Play? ;)

    ... bo można sobie wybrać numer ... ja trafiłem na numer 7990 XXXXX (grze
    XXXXX to moje nazwisko... i tylko dlatego wziąłem numer i go przenosze
    teraz)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły